Період оскарження умов закупівлі - по 03-07-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також відповідно до п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами й доповненнями Програми поводження з відходами на території Чернівецької міської територіальної громади на 2022-2024 роки, затвердженої рішенням Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 17.12.2021 №652 (зі змінами), за джерелом фінансування Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік, відповідно до рішення Чернівецької міської ради VІІІ скликання від 14.12.2023 року №1558 «Про бюджет Чернівецької міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44173515 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Майстренко |
| Телефон: | +380506389777 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58005, Україна, Чернівецька область,Місто Чернівці, вул.Чехова Антона, будинок 23 |
0 |
1. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, яку вимагав Замовник, і підтвердити вказану в довідці інформацію на кожного працівника та коректно порахувати досвід роботи працівників на посаді у Учасника, згідно з п.2 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації. 2. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником довідки на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі, яка повинна містити інформацію про те, що учасник процедури закупівлі не є: громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, згідно з п.2 розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації. 3. Усунути невідповідності шляхом подання Учасником Технічного завдання, заповнивши таблицю по складу послуги з найменуванням відходів (код згідно національного переліку відходів) та вказавши загальну суму, згідно з Додатком №2 до тендерної документації. Невідповідності потрібно усунути шляхом подання документів через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.