Період оскарження умов закупівлі - по 24-06-2024, 00:00
Послуги із благоустрою населених пунктів (послуги з ліквідації несанкціонованих звалищ сміття на територіях загального користування, що перебувають у межах району)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 405 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 025,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІНГУЛЕЦЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04052548 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бодня Альона Федорівна |
Телефон: | 0564948012 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50026, Україна, Дніпропетровська область,КРИВИЙ РІГ, пл. Гірницької Слави, буд.1 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах 1. Під час розгляду Замовником тендерної пропозиції учасника ФОП Стеценко В.В. (код 1761704179) (надалі – учасник) процедури закупівлі, Замовником було виявлено невідповідності в інформації, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, які були завантажені Учасником в електронну систему закупівель (prozorro.gov) а саме: - замовником вимагалась Обов’язкова наявність наступної техніки: вантажний автомобіль (самоскид) з об’ємом кузова до 25 м3 – 2 од.; 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». - 3. Для усунення зазначених невідповідностей учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, уточнити вимогу Замовника (Додаток 3 до ТД) щодо об’єму кузова до 25 м3 двох одиниць вантажних автомобілів (самоскид), зазначених в довідці вих.51-06 від 26 06.2024.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.