Період оскарження умов закупівлі - по 19-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 199 468,30 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 10 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБСЛУГОВУВАННЯ ПОВІТРЯНОГО РУХУ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 19477064 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.uksatse.ua |
Контактна особа: | Іван Шекун |
Телефон: | +380443515133 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська область,м. Бориспіль, Аеропорт |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією учасника процедури закупівлі ПП "ЄВРО ГРІН СОЛЮШИНС": 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» в розділі 3 Тендерної документації «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу подання тендерних пропозицій, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією тендерною документацією. Виявлені невідповідності: Тендерна пропозиція містить удосконалений електронний підпис, однак не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.».
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, вимагалось надати підтверджуючі документи: «У складі пропозиції учасник повинен надати посвідчення про проходження навчання «Спеціаліст пест контролю», довідку про проходження навчання з дезінсекції». Виявлені невідповідності: Тендерна пропозиція містить довідку №03 від 21.06.2024 р. про проходження Перетрухіною Іриною Миколаївною навчання з дезінсекції та на підтвердження навчання з «Спеціаліст пест контролю» надано сертифікат, виданий Товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА САТУРІ». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У складі пропозиції учасник повинен надати посвідчення про проходження навчання «Спеціаліст пест контролю» та довідку про проходження навчання з дезінсекції з урахуванням наданих Замовником роз’яснень на звернення від 17.06.24, 14:33 та від 19.06.24, 13:19. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» в розділі 3 Тендерної документації «3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено вимогу подання тендерних пропозицій, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з цією тендерною документацією. Виявлені невідповідності: Тендерна пропозиція містить удосконалений електронний підпис, однак не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно з тендерною документацією. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» 3 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, вимагалось надати підтверджуючі документи: Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою Учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору в частині надання послуг з прибирання приміщень та території із зазначенням: - предмету договору, дата укладання, строку дії, найменуванням Замовника із визначенням контактної особи та номеру телефону, а також підтверджуючі документи (копія (витяг**) відповідного договору, зазначеного в описовій довідці, тощо) та/або Актів наданих послуг. Виявлені невідповідності: У довідці в довільній формі відсутня інформація про контактну особу та номер телефону. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи і скріплена печаткою Учасника, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору в частині надання послуг з прибирання приміщень та території із зазначенням: - предмету договору, дата укладання, строку дії, найменуванням Замовника із визначенням контактної особи та номеру телефону, а також підтверджуючі документи (копія (витяг**) відповідного договору, зазначеного в описовій довідці, тощо) та/або Актів наданих послуг.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.