Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 99 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 990,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УКРАЇНСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ФОНД |
ЄДРПОУ: | 45170897 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жмурко Андрій Анатолійович |
Телефон: | +380505305177 |
E-mail: | umf_umf@ukr.net |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,Київ, вул.Еспланадна буд.17 |
3 |
ПРОТОКОЛ № 1-25.06.2024 уповноваженої особи з питань організації та проведення закупівель УКРАЇНСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ ФОНД 01001,Укрїана, м.Київ,ВУЛИЦЯ ЕСПЛАНАДНА, будинок 17 ЕДРПОУ 45170897 щодо розгляду тендерної пропозиції учасника м. Київ «25» червня 2024 року Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" у відкритих торгах на закупівлю Послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісного приміщення Українського молодіжного фонду) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-012845-a згідно з Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (надалі - Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) на відповідність вимогам тендерної документації. 2. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісного приміщення Українського молодіжного фонду) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-012845-a та оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції невідповідностей в електронній системі закупівель згідно з вимогами Закону та Особливостей. Під час розгляду першого питання порядку денного: 21.06.2024 відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015- 90910000-9 - Послуги з прибирання ) (UA-2024-06-13-012845-a ). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" у процедурі закупівлі UA-2024-06-13-012845-a виявлено наступні невідповідності, а саме не надано документацію 1. Відповідно до додатку п.2 додатку 1 до тендерної документації Замовником вимогалось: Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (прибиральниць), які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 8 до тендерної документації).На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати: а) скановані копії документів, що підтверджують трудові відносини працівників, зазначених у довідці, з учасником закупівлі, а саме, учасник повинен надати один із наступних документів: копії сторінок трудових книжок (перша сторінка і сторінка(-и) з даними про останнє місце роботи); копія наказів про прийняття на роботу (призначення) працівників; копія трудових угод з працівниками. б) копії особистих медичних книжок працівників, зазначений у довідці. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій Враховуючи викладене, Я, Жмурко Андрій Анатолійович, уповноважена особа з питань організації та проведення закупівель Українського молодіжного центру (надалі – Уповноважена особа), що діє на підставі наказу Українського молодіжного центру та Положення, приймаю рішення: 1.Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю Послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісного приміщення Українського молодіжного фонду) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-012845-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. закупівлю Послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісного приміщення Українського молодіжного фонду) Ідентифікатор закупівлі UA-2024-06-13-012845-a Уповноважена особа __________________________________/ Жмурко А,А./
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.