Період оскарження умов закупівлі - по 09-06-2024, 00:00
Перелік та обсяги надання послуг - згідно "Додатку 3. Технічне завдання_Сміття_Ос_2024_". Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" цього оголошення та прикріплені текстові документи: "Тендерна документація_Сміття_Ос_2024_", "Додаток 1. Перелік документів_Сміття_Ос_2024_", "Додаток 2. Тендерна пропозиція_Сміття _Ос_2024_", "Додаток 3. Технічне завдання_Сміття_Ос_2024_", "Додаток 4. Проект договору_Сміття_Ос_2024_", "Додаток 5. Лист-згода ОПД_ Сміття_Ос_2024", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Особливостями. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 47 Особливостей надається учасником згідно умов тендерної документації. Тендерні пропозиції готуються українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 364 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 640,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Житомирський державний університет імені Івана Франка |
ЄДРПОУ: | 02125208 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Романюк Михайло Борисович |
Телефон: | 380412431522 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКА БЕРДИЧІВСЬКА, будинок 40 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код 03328327) 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1) відсутня копія документа (паспорта), що посвідчує посадову (службову особу); 2) посилання на вимогу(вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких)виявлені невідповідності: 2.1) п. 2 розділу ПЕРЕЛІК ІНШИХ ДОКУМЕНТІВ1 Додатку 1 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, подати: 3.1) копію документа (паспорта), що посвідчує посадову (службову особу).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.