Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2024, 00:00
«Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» за кодом ДК 021:2015 90520000-8 (Послуги з управління небезпечними відходами та такими, що не є небезпечними)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 6 078 337,80 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 60 783,38 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 182 000,00 UAH |
| Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
| Телефон: | 0487293544 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
0 |
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Згідно вимог пп.1.3. п.1 Додатку 1 до Тендерної документації (ТД) Учасником надано Лист від 24.05.2024р. №01/03-2370/6 про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, в якому не зазначено контактний телефон контрагентів, а також відомості про виконання договорів. 1.2. Згідно вимог пп.1.2. п1. Додатка 1 до ТД Замовником вимагалась інформація про підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, з наданням копії балансової або інвентаризаційної відомості за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника» але учасником надано Виписку (лист №01/03-2370/5 від 24.05.2024р.) щодо власного обладнання та матеріально- технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. 1.3. Посилаючись на вимоги п.47 Особливостей Учасником надано Лист від 24.05.2024р. №01/03-2370/1 у п. 13 зазначено: «ТОВ «НВК «Укрекопром» підтверджує та гарантує, що товариство виконало усі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю, та відносно нього не було застосовано санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, також відсутні факти дострокового розірвання договору із Замовником та не підпадає під абз. 14 п. 47 Особливостей.» Але, згідно діючого законодавства 14 абзац п.47 Особливостей відсутній. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно пп.1.3. п.1 Додатку 1 до ТД Учасником надається Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). електронною системою закупівель, з наявною в звіті інформацією щодо виконання договору. 2.2. Згідно пп.1.2. п.1 Додатку 1 до ТД У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, надати копію балансової або інвентаризаційної відомості за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. 2.3. Згідно вимог п.2. Додатка 1 до ТД Учасником надається Довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого Договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «НВК "УКРЕКОПРОМ», надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1 Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). 3.2. Копію балансової або інвентаризаційної відомості за підписом Учасника/уповноваженої особи Учасника, щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком Учасника. 3.3. Довідку в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого Договору з додержанням вимог чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.