Період оскарження умов закупівлі - по 12-05-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 9 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 45 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 270 000,00 UAH |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
0 |
Перелік виявлених невідповідностей: у документі «18 Розрахунок ціни.pdf» міститься документ під назвою «договірна ціна» та зазначено, що даний документ є додатком №2 до договору, що не відповідає вимогам Тендерної документації; в довідці «Вих. №79 від 13.05.2024» графа «назва об’єкту» містить інформацію, яка не відповідає встановленим у Тендерній документації вимогам. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 6 до Тендерної документації; пункт 3.1 Таблиці 2.1 Додатку 2 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) виправлений додаток 1 до проекту договору; довідку з виправленою графою "назва об’єкту"
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.