Період оскарження умов закупівлі - по 08-05-2024, 00:00
Мова тендерної пропозиції – українська.Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 03082760 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Коптюх |
| Телефон: | +380432551100 |
| E-mail: | vodkl-bux@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21029, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Хмельницьке Шосе, буд. 108 |
1 |
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» На підтвердження того, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». Учасник надав в складі тендерної пропозиції витяг (файл під назвою «Витяг 08.04.2024 УЕП.pdf) на дату 08.04.2024 р., але Замовником чітко прописано, що Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань має бути станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Датою оголошення торгів є дата 03.05.2024р. 2. В п.6 Додатоку №4 до Документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик» Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць утилізації. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; висновок держсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника). Учасник надав в складі тендерної пропозиції (файл під назвою документи до тендерної пропозиції.PDF) гарантійний лист у довільній формі,а також фото мішків (файл під назвою фото мешком.jpeg). На фото мішків які надані учасником, нанесене маркування є нечитабельним, що позбавляє Замовника можливості перевірити чи нанесене маркування містить напис згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами. Також відповідно до вимог тендерної документації надати «накладні на покупку зазначеної вище тари», учасник надав в складі тендерної пропозиції накладні (файл під назвою «Накладна (1)_page-0001 (1) (2).jpg» та «Накладна.PDF») де зазначено мішки помаранчеві . Разом з тим надано сертифікат (файл Сертифікат якості виробника щодо продукції.PDF) на мішки червоні. 3.В технічних вимогах до предмета закупівлі , передбачается перевезення та видалення 18 01 08*Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати. Учасник надав в складі тендерної пропозиції (файл під назвою Dodatok-do-nakazu-119-pryhovana-adresa.pdf). Однак, в Інформації про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами відсутній пункт 18 01 08*Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, громадських формувань станом на дату не раніше дати оприлюднення Замовником в електронній системі закупівель оголошення про проведення торгів. Належним виконанням даної вимоги буде вважатися надання учасником такого витягу отриманого за допомогою сервісу «Opendatabot». 2. Надати фото мішків з нанесеним маркуванням які містять напис згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами. Накладну на червоні мішки або Сертифікат якості виробника щодо продукції на мішки помаранчеві. 3. Додаток до наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів «Про видачу ліцензії ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» що містить Інформацію про суб’єкта господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з пунктом 18 01 08*Цитотоксичні та цитостатичні лікарські препарати.
Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі — активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі. 2. Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Постанови № 1178. Інформація подається, відповідно до Додатку №3 до тендерної документації та інших положень ТД. Згідно Додатку №3 до Документації на підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанорви № 1178 , учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав довідку в довільній формі, (файл під назвою «Довідка абз.14 п.47.pdf») неповному обсязі . 3. Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Постанови № 1178. Інформація подається, відповідно до Додатку №3 до тендерної документації та інших положень ТД. Відповідно до Додатку 3 до Документації, Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Постанови №1178, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції довідку про відсутність підстав відхилення пропозиції Учасника. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі. 4. В складе тендерної документації Учасник повинен «надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; висновок держсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника» на відходи категорії В,С. Учасником надано інформацію: гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; висновок держсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника, (файл під назвою «Технічний документ - Документи пакування.pdf») на відходи категорії В. Інформація: гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; висновок держсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника, (файл під назвою «Технічний документ - Документи пакування.pdf») на відходи категорії С відсутня. 5. Просимо надати довідку, в довільній формі, про строки дії Договору на транспортно-експедиційні послуги №01/06/2023 від 01 червня 2023 р.. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Довідку про те, що Учасник не є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран 2. Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. 3. Інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п. 47 Постанови № 1178 4. Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото мішків, накладні на покупку, сертифікат відповідності із протоколом дослідження/випробування, виданий регіональним центром стандартизації та метрології; висновок держсанепідемекспертизи на мішки поліетиленові; декларацію про відповідність та сертифікат якості від виробника, (файл під назвою «Технічний документ - Документи пакування.pdf») на відходи категорії С. 5. Просимо надати довідку, в довільній формі, про строки дії Договору на транспортно-експедиційні послуги №01/06/2023 від 01 червня 2023 р..
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.