Період оскарження умов закупівлі - по 07-05-2024, 00:00
Замовник/закупівельник: Акціонерне товариство "Укрпошта", місцезнаходження: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, будинок 22, ЄДРПОУ 21560045, категорія: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 720 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 600,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
| ЄДРПОУ: | 21560045 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ukrposhta.ua |
| Контактна особа: | Лой Людмила Григорівна |
| Телефон: | 380677971798 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область,Київ, вул. Хрещатик, 22 |
6 |
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "СЕРВІС ПРОФІ ПЛЮС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник надав довідку про виконання аналогічного договору, в якій найменування контрагента не відповідає найменуванню у листі-відгуку та замість предмету договору зазначив код ДК 021:2015 - відсутня копія аналогічного договору або сторінок договору, зазначеного у довідці, у довільній формі (п.1.1.), зміст якого(их) підтверджує інформацію щодо номеру договору, предмету договору, площі прибирання, строку дії договору та підписи сторін договору. 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1 розділу X тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» та п.1.1 та п.1.3 розділу VII тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; строку дії договору; площі приміщень, на яких надавались послуги; контактних осіб замовників (прізвище та ім’я та контактний телефон); 2. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору. 3. Копія аналогічного договору або сторінок договору, зазначеного у довідці, у довільній формі (п.1.1.), зміст якого(их) підтверджує інформацію щодо номеру договору, предмету договору, площі прибирання, строку дії договору та підписи сторін договору. ** Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого надані послуги з прибирання приміщень та/або території на об’єкті та/або об’єктах загальною площею прибирання не менше 3 000 м² та строком дії договору не менше 6 місяців на момент подачі пропозиції. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.