Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 251 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 510,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04052531 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.zhrkrog.gov.ua |
| Контактна особа: | Подакова Алла Василівна |
| Телефон: | 0984306938 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 50014, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ШУРУПОВА, будинок 2 |
0 |
1. Не надана квитанція №2 щодо повідомлення про прийняття працівника Шленчак Л.А. на роботу. 2. В наданій учасником довідці про підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (вих. № 11_19 від 07.05.204р.) встановлена невідповідність найменування приміщення в п. 12 «склад вул. Тихвінська, 1 В» найменуванню приміщення відповідно до наданого учасником договору оренди об'єктів нерухомості комунальної власності міста №16/18 від 09.10.2018 «нежитлове приміщення, вбудоване у 1 поверх окремо розташованої будівлі загальною площею 78.7 кв.м, з елементами інфраструктури: замощення площею 123,99 кв.м., огорожа площею 85,64 кв.м., ворота площею 1,73 кв.м, розташовані за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Тихвінська, 1В». 3. Учасником надано витяг з реєстру платників єдиного податку, інформація якого не відповідає інформації, зазначеній у реєстрі платників єдиного податку. Відповідно до наданого витягу «Витяг є чинним до внесення змін до Реєстру. Якщо до реєстру внесені зміни щодо відомостей, які зазначені у витягу, витяг втрачає чинність». 4. Не надана інформація/довідка в довільній формі щодо залучення/незалучення співвиконавця при наданні послуг. 5. У разі закінчення строку дії документів, які надаються учасником (наприклад: свідоцтв, дозволів, ліцензій, довідок, договорів тощо), у період проведення процедури закупівлі та на час виконання договору, учасник у складі тендерної пропозиції мав надати гарантійний лист в довільній формі щодо зобов’язання їх отримання/подовження/тощо. Договір оренди об'єктів нерухомості комунальної власності міста №16/18 від 09.10.2018 діє до 09.08.2024 року. Учасником не надано гарантійний лист щодо подовження терміну дії зазначеного договору. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. П. 2.1. Додатку 4 до тендерної документації. 2. П. 1.1. Додатку 4 до тендерної документації. 3. П.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. 4. П.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. 5. П.1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Квитанція №2 щодо повідомлення про прийняття працівника Шленчак Л.А. на роботу. 2. Інформаційна довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, транспортного/их засобу/ів, приміщення/нь (офісне та/або складське, тощо), що будуть використовуватись учасником для виконання умов закупівлі, за формою таблиці 1.1. Додатку 4 до тендерної документації. 3. Чинний витяг з реєстру платників єдиного податку. 4. Інформація/довідка в довільній формі щодо залучення/незалучення співвиконавця при наданні послуг. 5. Гарантійний лист щодо подовження терміну дії договору оренди об'єктів нерухомості комунальної власності міста №16/18 від 09.10.2018.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.