Період оскарження умов закупівлі - по 04-05-2024, 00:00
Контактна особа замовника: Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: [email protected]
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 573 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Банкнотно-монетний двір Національного банку України |
ЄДРПОУ: | 21575489 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гриценко Владислав |
Телефон: | 380445311123 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02222, Україна, Київська область,Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ТОВ “ПІК.” (ЄДРПОУ 39619664) щодо закупівлі “90470000-2 Послуги з чищення каналізаційних колекторів (Прочищення господарсько-побутової каналізації), очікувана вартість закупівлі – 573 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги з особливостями, початок проведення закупівлі – квітень 2024 року” І. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ТОВ “ПІК.” у складі тендерної пропозиції надано “Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору”, де відсутня інформація, щодо суми фактичного виконання договорів та номера процедур закупівель в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua, що суперечить вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 1.2. Учасником ТОВ “ПІК.” у складі тендерної пропозиції не надано акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору № 5/23 від 05.05.2023, що суперечить вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації. ІІ. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Пункт 5 розділу 3 тендерної документації містить вимоги щодо надання: “ Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати (завантажити в Систему) наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям (подається в окремому файлі): 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на надання послуг з прочищення каналізації) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: 1) договір, 2) додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), 3) акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, 4) платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору.” ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні три роки (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) на надання послуг з прочищення каналізації) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2. До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: 1) договір, 2) додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), 3) акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, 4) платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.