Період оскарження умов закупівлі - по 02-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 340 944,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 409,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
| ЄДРПОУ: | 00493706 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іщенко Валерій Васильович |
| Телефон: | 380445278931 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, Героїв Оборони, 15 |
6 |
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ "ЕМПЕКС" по закупівлі 90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дератизації та дезінсекції) з наступною інформацією: Відповідно до умов тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, зокрема: • довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання аналогічних послуг (у довідці вказати ПІП працівників, освіту, посаду, досвід роботи). • копії документів, які свідчать про трудові взаємовідносини з працівниками, а саме: трудові книжки (першої та сторінки трудової книжки з інформацією про працевлаштування, де міститься запис про прийняття Учасником працівника) на відповідну посаду згідно КЗпП України; • лист – згода з проектом договору (ДОДАТОК № 5) та ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ, які зазначені в цій тендерній документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ "ЕМПЕКС" повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.