Період оскарження умов закупівлі - по 27-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 230 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 305,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №16" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01986233 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Марина Римська |
Телефон: | +380671909381 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50053, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Романа Шухевича, буд. 32А |
1 |
1. Надати гарантійний лист згідно п.10 Додатка 2 до тендерної документації, а саме: "10. Небезпечні відходи під час їх збирання та перевезення повинні бути упаковані, промарковані, мати необхідні супровідні документи відповідно до вимог законодавства. Свою згоду на виконання даної вимоги Учасник підтверджує гарантійним листом". 2. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації у повному складі, згідно заявленим посвідченням . До довідки надати документи згідно п.п. 2.2 п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатка 3 до тендерної документації, а саме: " 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ)."
Додаток 2 до тендерної документації п.3 Надати у складі пропозиції копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, яка (діяльність) ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про управління відходами", яка повинна містити операції з відновлення та видалення відходів, включно що передбачені предметом закупівлі, в тому числі: R1, D10 та D15. - у переліку операцій відповідно до додатку 1,2 ЗУ "Про управління відходами" відсутня операція R1 у кодах згідно Національного переліку відходів 18 01 03*, 18 01 06*. Додаток 3 до тендерної документації: п.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - дата аналогічного договору не відповідає вимогам "Аналогічним вважається договір, у якому предметом договору є надання послуг аналогічних по предмету закупівлі за період з 2021 по 2023 рік." п.2 Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - не надано скановану копію свідоцтво та\або іншого документу про підготовку водія (-їв) з питань безпеки перевезення небезпечних вантажів (надати копію). п.3 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - не надано до довідки документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/ співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.