Період оскарження умов закупівлі - по 26-04-2024, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-04-19-011888-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_0161_ВО) ДК 021:2015 – 90710000-7 Екологічний менеджмент (Послуги з проведення контролю за якістю стічних вод) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 90715000-2 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 950,00 грн без ПДВ (чотири тисячі дев’ятсот п'ятдесят гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.04.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 950,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 49,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шатохін Дмитро Олександрович |
| Телефон: | 380443097273 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 06.05.2024 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.---місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель:UA-2024-04-19-010266-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень ч. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "МОНТАЖ ТЕХ СЕРВІС", а саме: 1) На вимогу пункту 1 Розділу ІІ Додатку №1 тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано сертифікат визначення вимірювальних можливостей, виданий ТОВ «ЕКОТЕХСЕРВІС», з неповним додатком, який є невід’ємною частиною сертифікату. 2) На вимогу підпункту 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про досвід виконання аналогічного договору, яка не містить інформації стосовно термінів виконання договору та адреси контрагента. 3) На вимогу підпункту 3.3.3 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, зазначеного у довідці. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. пункт 1 Розділу ІІ Додатку №1 тендерної документації: «Завірена (з підписом та печаткою (в разі наявності) уповноваженої особи Учасника) копія одного з наступних документів: - свідоцтво про визнання технічної компетентності лабораторії з додатком, який є невід'ємною частиною свідоцтва, і визначає галузь технічної компетентності лабораторії з визначенням назви та опису об’єктів вимірювань, видане Учаснику державним підприємством стандартизації, метрології та сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, яке підтверджує, що лабораторія Учасника забезпечує технічну компетентність при проведенні лабораторних досліджень згідно із галуззю або - сертифікат визнання вимірювальних можливостей лабораторії з додатком, який є невід'ємною частиною сертифікату і визначає перелік вимірювальних можливостей лабораторії з визначенням об’єкту вимірювання, виданий Учаснику державним підприємством стандартизації, метрології та сертифікації Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який засвідчує визнання вимірювальних можливостей лабораторії Учасника або - свідоцтво про метрологічне підтвердження вимірювальних можливостей з додатком, який є невід'ємною частиною свідоцтва і визначає перелік об’єктів та показників, що контролюються у Сфері метрологічно підтверджених вимірювальних можливостей, видане Учаснику Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.» підпункт 3.3.1 пункту 3 Додатку 2 тендерної документації: «3.3.1. довідку, складену учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням відповідної інформації: назва контрагента; номер та предмет договору; терміни виконання договору; адреса та контактні телефони контрагента. Довідка складається по наведеній або у довільній формі із зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про досвід виконання аналогічних договорів ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має досвід виконання аналогічних договорів надання послуг, а саме: № з / п Назва контрагента Номер та предмет договору Терміни виконання договору Адреса та контактні телефони контрагента » підпункт 3.3.3 пункт 3 Додатку 2 тендерної документації: «3.3.3. Документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимогивиправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________Олександр ДУМА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.