Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 279 011,52 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 790,12 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальна установа "Запорізьке обласне бюро судово-медичної експертизи" Запорізької обласної ради |
ЄДРПОУ: | 02005177 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Фука Ельзара Рустемівна |
Телефон: | +380668796830 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69068, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул.Чарівна,30 |
2 |
Пунктом 2 Додатку 1 Тендерної Документації передбачено, що учасник у складі Пропозиції повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. При цьому, зазначено, що на водіїв, що здійснюють перевезення вантажів надати документи, які підтверджують проходження медичного огляду у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.02.2013 за № 308/22840. У складі пропозиції Учасник надав довідку № 3 від 20.04.2024 року де відсутня інформація про водіїв, що здійснюють перевезення вантажів. Учасник повинен надати оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначити ПІБ водіїв, що здійснюють перевезення вантажів. До довідки на вказаних водіїв надати документ, який засвідчує можливість використання праці такого працівника (п. 2 Додаток 1 до ТД) та документи, які підтверджують проходження медичного огляду у відповідності до Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.02.2013 за № 308/22840. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п. 1 Додатку 1 тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку в довільній формі, оформлену на фірмовому бланку організації з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Дата договору (договорів) не раніше 2020 року. Аналогічним вважається договір на послуги з поводження з радіоактивними та/або токсичними та/або з медичними та/або з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження). - копії/ю документів/а на підтвердження належного виконання договору, зазначеного в довідці. Для підтвердження виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, учасник ТОВ «А-ЕНЕРГО» ЄДРПОУ 40277858 у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку вих. №4 від 21.02.2024 року. Натомість, копії документів щоб підтверджували належне виконання вказаних договорів у тендерній пропозиції учасника відсутні. Відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.