Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 103 763,50 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 518,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 02147902 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Маркова Світлана Павлівна |
| Телефон: | +380960819790 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,Конотоп, Джохара Дудаєва, 12 |
3 |
Управління освіти Конотопської міської ради Сумської області ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 18.04.2024 м. Конотоп № 57 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МАГ» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі CPV ДК 021:2015:90920000-2- Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (послуги дератизації, дезінсекції та протимушиної дезінсекції), (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-04-10-001650-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Вимога про усунення невідповідностей: 1.Під час перевірки електронного підпису було виявлено, що учасник підписався ключами іншого підприємства. Для усунення невідповідності учасник повинен підписати свою тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП), де буде зазначена інформація про підприємство, що є учасником закупівлі, що подав тендерну пропозицію. 2. В п. 1 Додатку 1 в таблиці до ТД «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», необхідно зазначити спеціальність та досвід роботи на посаді працівників на підприємстві,що є учасником закупівлі. 3. В Додатку 3 та Додатку 4 до ТД підписатись та поставити печатку підприємства, що є учасником закупівлі, який подав тендерну пропозицію. 4.Надати довідку довільної форми з підписом та печаткою, що підтверджує повноваження посадової особи щодо підпису документів пропозиції: Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа ________________ підпис Світлана МАРКОВА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.