Період оскарження умов закупівлі - по 13-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 261 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 618,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
Контактна особа: | Юлія Скрипніченко |
Телефон: | +380577282831 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
3 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: п.1 Додатку №1 до тендерної документації містить перелік документів, що мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів), а саме: «Інформаційна довідка про виконання аналогічного* (-их) договору(-ів) (не менше двох), в якій повинно бути зазначено: найменування та місцезнаходження контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи; номер та дата договору; предмет договору. 1.2. Копія (-ї) договору(-ів), який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку. 1.3. Оригінал(и) листа(ів)-відгука(ів) від контрагента з інформацією про належне виконання умов договору з посиланням на договір (вказати його номер і дату), зазначений у довідці відповідно п.п. 1.1 п. 1 цього додатку.». Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів №01/03-2107/7 від 16.04.2024р., що містить інформацію про один аналогічний договір всупереч вимозі замовника надати не менше двох. Відповідно надана копія та лист-відгук стосовно лише одного договору. Також в зазначеній вище довідці не вказано код ЄДРПОУ контрагента, з яким укладено договір. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати : - довідку, складену в довільній формі, відповідно вимозі, що міститься в пп. 5.2.2. п. 2. «Інша інформація» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції»; - довідку, складену в довільній формі, що містить відомості про учасника відповідно вимозі, що міститься в пп. 5.2.11. п. 2. «Інша інформація» розділу 5. «Оцінка тендерної пропозиції» в повному обсязі; - Інформаційну довідку про виконання аналогічного (-их) договору(-ів) з повною інформацією, що вимагається в п.1.1 Додатку №1 тендерної документації де зазначено не менше двох договорів; - Копія (-ї) договору(-ів), який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 додатку №1; - Оригінал(и) листа(ів)-відгука(ів) від контрагента з інформацією про належне виконання умов договору з посиланням на договір (вказати його номер і дату), зазначений у довідці відповідно п.п. 1.1 п. 1 додатку №1. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.