Період оскарження умов закупівлі - по 12-04-2024, 00:00
Кількість (згідно Додатку 2): 1 послуга (передбачає вивезення 8100 кг відходів).,
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 340 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 700,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області |
ЄДРПОУ: | 01993457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Роп'яник Галина Михайлівна |
Телефон: | 380506096176 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 77503, Україна, Івано-Франківська область,Долина, вул.Грицей Оксани, будинок 15 |
4 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - на вимогу ч.1 розділу 1 додатку 1 тендерної документації надати «Довідку (у довільній формі) про наявність працівників, які будуть задіяні для виконання договору та мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ(чи ініціалів), посади, досвіду роботи (у роках) та освіти таких працівників» учасником надано довідку у якій зазначено, що Левицька Наталія Володимирівна працює на посаді еколога, однак згідно наказу про призначення посада звучить «менеджер із збуту». 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей - надати довідку (у довільній формі) про наявність працівників, які будуть задіяні для виконання договору та мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ(чи ініціалів), посади, досвіду роботи (у роках) та освіти таких працівників» з коригуванням інформації в частині посади працівника Левицька Наталія Володимирівна. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.