Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2024, 00:00
На підставі Указу Президента України № 64/2022 від 24.02.2022р. «Про введення воєнного стану в Україні» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 зі змінами
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 376 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 880,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01984624 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Марина Кощеєва |
Телефон: | +380675634136 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49069, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
11 |
Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, які зазначені в Довідці та надати у складі пропозиції копії трудових книжок
1.Надати витяг з інвентаризаційного опису, копії договорів та первинні документи (накладні, розрахункові документи, акти введення в експлуатацію) на придбання основних засобів та засобів праці – обладнання на переробку люмінесцентних ламп. 2.Учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, які зазначені в Довідці та надати у складі пропозиції копії трудових книжок. 3.Надати гарантійний лист щодо погодження з проектом договору. 4.Надати довідку про уповноважену особу учасника на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.