Період оскарження умов закупівлі - по 19-04-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 639 110,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 3 195,55 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" |
ЄДРПОУ: | 01994586 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Моренко Анастасія Володимирівна |
Телефон: | 380684644179 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09119, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Зінича Ігоря, будинок 9 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до підпункту 2 пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, від Учасника вимагалося надати завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: 2.3.1. спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. та обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 (58_[19-04-2024 16.51.21]02_Довідка про працівників) та Свідоцтва навчання за програмою «Спеціальне навчання осіб, обов’язки яких пов’язані з упакуванням, маркуванням, відправленням, прийманням небезпечних вантажів, оформленням документів на небезпечні вантажі, проведенням вантажних та розвантажних операцій, а також осіб які супроводжують небезпечні вантажі та здійснюють наповнення і опорожнення цистерн небезпечними вантажами» (48_[22-04-2024 01.13.24]02-1_навч працівн_свід-сертиф-посв-дипломи-протоколи) на таких працівників, як Ковбель Л.С. – директор, Фейгін А.С. – заступник директора, Ткачук А.М. – начальник цеху, Ковбель С.Л. – менеджер/водій-експедитор, Бондарчук В.В. – завідувач складом/водій-експедитор. Проте у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. (58_[19-04-2024 16.51.21]02_Довідка про працівників) Учасником також зазначено таких працівників, як Григоренко С.В. – водій-експедитор, Ковальчук М.В. – завантажувач-розвантажувач, Садовський В.А. – завантажувач-розвантажувач, Кобко С.Л. - завантажувач-розвантажувач та Дерев’янко С.В. – завідувач складом на яких свідоства спеціального навчання осіб, які зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. та обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, відповідно підпункту 2 пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/ ***працівник субпідрядника/ співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ на прийняття на роботу / інший документ). 2.3. Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: 2.3.1. спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. та обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі 2.3.2. ДОПНВ на водіїв, які будуть здійснювати вивезення відходів та зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.3.6. спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1., за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» Всі сертифікати/посвідчення/свідоцтва тощо, що надаються Учасниками, повинні бути чинними на весь період дії Договору про надання послуг. У разі закінчення строку дії наведених документів у період дії Договору, надати гарантійний лист щодо вжиття заходів щодо отримання із переліком документів строк яких закінчується.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Відповідно до підпункту 2 пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, від Учасника вимагалося: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/ ***працівник субпідрядника/ співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ на прийняття на роботу / інший документ). 2.3. Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: 2.3.1. спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. та обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі 2.3.2. ДОПНВ на водіїв, які будуть здійснювати вивезення відходів та зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.3.6. спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1., за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» Всі сертифікати/посвідчення/свідоцтва тощо, що надаються Учасниками, повинні бути чинними на весь період дії Договору про надання послуг. У разі закінчення строку дії наведених документів у період дії Договору, надати гарантійний лист щодо вжиття заходів щодо отримання із переліком документів строк яких закінчується. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «33_[03-04-2024 13.37.40]документи на працівників» проте Учасником у складі тендерної пропозиції не надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Враховуючи викладене неможливо звірити надані документи на працівників. Відповідно до підпункту 3 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, від Учасника вимагалося: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, строком не більше двох років. 3.1.2. всі копії договору-ів, зазначеного-их в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); 3.1.3. копію-ї документа-ів на підтвердження виконання зазначеного-их договора-ів у довідці в повному обсязі (лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та Актів наданих послуг). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір №2963/1629 від 26.10.2020р., що суперечить вимогам тендерної документації та становить більше двох років. Відповідно до підпункту 2 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації, від Учасника вимагалося: Довідка, складена у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). Довідка має містити відомості про юридичну особу/ФОП, а саме: 1. Повна назва учасника: ____________________________ 2. Юридична адреса: ________________________________ 3. Поштова адреса: __________________________________ 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку:___________ 5. Код ЄДРПОУ:_____________________________________ 6. Індивідуальний податковий номер: ___________________ 7. Статус платника податку: ___________________________ 8. Контактний номер телефону(телефаксу):_______________ 9. Е-mail: ___________________________________________ 10. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.): ____________ 11. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.): ____ 12. Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ, тел.):____ 13. Відомості про кінцевого бенефіціара (власника) учасника:______________ Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо відомостей про підприємство «32_[03-04-2024 13.37.40]документи до тендерної пропозиції» без зазначення про кінцевого бенефеціара. Відповідно до підпункту 5 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації, від Учасника вимагалося: Копії чинних сертифікатів на момент подання пропозиції: • ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами; • ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами; • ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «16_[03-04-2024 13.37.40]23. ISO 9001», «18_[03-04-2024 13.37.40]25. ISO 45001» та «17_[03-04-2024 13.37.40]24. ISO 14001» де сферою сертифікацією є «діяльність (операції, надання ПОСЛУГ) У сфері поводження з безпечними відходами: збирання, перевезення, зберігання та розміщування, сортування і заготівля вторинної сировини, оброблення (перероблення, видалення, знешкодження, захоронення); діяльність (операції, надання ПОСЛУГ) У сфері поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, видалення, знешкодження); перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами; внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями та утилізування відсортованих матеріальних ресурсів, що суперечить вимогам тендерної документації, де сферою сертифікації є «управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами». Відповідно до пункту 7 «Загальні технічні вимоги до надання послуг» Додатку 2 до тендерної документації, від Учасника вимагалося: 7. Надати гарантійний лист у довільній формі, що Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць оброблення або видалення. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції гарантійного листа не надано. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Відповідно підпункту 2 пункту 1 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації надати: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/ ***працівник субпідрядника/ співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ на прийняття на роботу / інший документ). 2.3. Для підтвердження надати, завірені належним чином, чинні копії посвідчень чи сертифікатів чи свідоцтв про: 2.3.1. спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. та обов’язки яких пов’язані з класифікацією, пакуванням, маркуванням, проведенням вантажних та розвантажних операцій, осіб які супроводжують небезпечні вантажі 2.3.2. ДОПНВ на водіїв, які будуть здійснювати вивезення відходів та зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.3.6. спеціальне навчання осіб, які зазначені в Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1., за програмою «Професійна підготовка щодо управління небезпечними відходами» Всі сертифікати/посвідчення/свідоцтва тощо, що надаються Учасниками, повинні бути чинними на весь період дії Договору про надання послуг. У разі закінчення строку дії наведених документів у період дії Договору, надати гарантійний лист щодо вжиття заходів щодо отримання із переліком документів строк яких закінчується. Відповідно до підпункту 3 пункту 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації, надати: 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, строком не більше двох років. 3.1.2. всі копії договору-ів, зазначеного-их в довідці в повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); 3.1.3. копію-ї документа-ів на підтвердження виконання зазначеного-их договора-ів у довідці в повному обсязі (лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та Актів наданих послуг). Відповідно до підпункту 2 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації, надати: Довідку, складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). Довідка має містити відомості про юридичну особу/ФОП, а саме: 1. Повна назва учасника: ____________________________ 2. Юридична адреса: ________________________________ 3. Поштова адреса: __________________________________ 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку:___________ 5. Код ЄДРПОУ:_____________________________________ 6. Індивідуальний податковий номер: ___________________ 7. Статус платника податку: ___________________________ 8. Контактний номер телефону(телефаксу):_______________ 9. Е-mail: ___________________________________________ 10. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.): ____________ 11. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.): ____ 12. Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ, тел.):____ 13. Відомості про кінцевого бенефіціара (власника) учасника:______________ Відповідно до підпункту 5 пункту 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації надати: Копії чинних сертифікатів на момент подання пропозиції: • ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами; • ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами; • ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) Системи управління якістю. Вимоги. СФЕРА СЕРТИФІКАЦІЇ: управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних та які не є небезпечними відходами. Відповідно до пункту 7 «Загальні технічні вимоги до надання послуг» Додатку 2 до тендерної документації, надати: 7. Надати гарантійний лист у довільній формі, що Учасник бере на себе зобов’язання забезпечити Замовника вторинною сертифікованою пакувальною тарою за власний кошт, а саме мішки для небезпечних відходів із відповідним маркуванням та написом згідно вимог Наказу № 325 МОЗ України від 08.06.2015 р. зі змінами (для вторинного пакування - щільністю від 100 до 130 мкм та розміром не менше 600х1000 мм) що забезпечує безпечне зберігання та перевезення відходів до місць оброблення або видалення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.