Період оскарження умов закупівлі - по 01-04-2024, 00:00
Дислокація місць прибирання на території м. Івано-Франківська (дороги та тротуари міста Івано-Франківськ) визначається Замовником згідно розроблених Замовником маршрутів та графіків прибирання, або листів – доручень Замовника в залежності від конкретних кліматичних умов: посушливості та кількості опадів. Враховуючи безперервний характер виконання послуг Виконавець зобов’язаний виконувати послуги в робочі, святкові, вихідні і інші не робочі дні, у вечірній та нічний час доби згідно розроблених Замовником маршрутів та графіків прибирання, або листів – доручень Замовника. Надання послуг відповідає вимогам Правил благоустрою м. Івано-Франківська.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 331 894,10 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 21 659,47 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Муніципальна дорожня компанія" |
ЄДРПОУ: | 40270150 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вовчук Віталій Юрійович |
Телефон: | 380958573950 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76006, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вул. Максимовича, 13, |
1 |
Згідно пункту 1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації з: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку № 1 до цієї тендерної документації;. Згідно пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку № 1 до Тендерної документації Вимоги для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям (Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі») – учасник має надати: 2.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за встановленою формою – зазначена нижче таблиця), яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг. Учасник виконав вимоги пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку № 1 до Тендерної документації, надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (таблицю за встановленою формою), та всі необхідні документи, тобто підтвердив відповідність своєї тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям. Проте, Учасник не назвав довідку над таблицею, що це Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Тому, Учаснику необхідно переробити та надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням над таблицею - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно речення другого абзацу другого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 р. № 1178, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, враховуючи вищенаведене, відповідно до положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, розміщуємо повідомлення з вимогою про усунення Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ» невідповідностей, шляхом: 1) перероблення та надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, із зазначенням над таблицею - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази;, в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.