Період оскарження умов закупівлі - по 05-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 242 444,44 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 12 424,44 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 37 000,00 UAH |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон: | 380487293064 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
1 |
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу п.2. Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасником надана Банківська гарантія №4.24-GT.113 від 05.04.2024 в форматі електронного документа. Але, в порушення вимоги п.2. Розділу ІІІ, учасником у складі тендерної пропозиції не наданий файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки, задля перевірки Банківської гарантії. 1.2. На вимогу вимог пп.1.2. п.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, учасником наданий документ «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі» Вих. № 2-27/03 від 07.03.2024 (далі – Довідка). У вищенаведеній Довідці, учасником повторені та не конкретизовані вимоги Замовника щодо інформації про наявність контейнерних ємкостей, а саме - контейнерні ємкості 0,77 - 1,1 куб. м. Відповідно, учасником на підтвердження власної форми володіння контейнерних ємностей надана Балансова відомість, у якій також не конкретизовані та повторені вимоги Замовника стосовно наявності даного виду обладнання. Таким чином, учасником не конкретизована наявність певного виду обладнання, а лише повторені вимоги Замовника. Відповідно до вимог п. 1.2 Додатка 1 до ТД, учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (лист від 27.03.2024 № 2-27/3), в якій наведена інформація про три орендовані вантажні спеціалізовані автомобілі та наявність власних контейнерів ємкістю 0,77-1,1 м. куб у кількості 2494 од. та об’ємом 8 м. куб у кількості 9 од. Також, надані скановані оригінали договорів оренди автотранспорту та відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Співставленням документів щодо орендованих спеціалізованих автомобілів встановлено наступне. Відповідно до договору оренди транспортного засобу від 15.04.2021 № 4693 з ФОП Вернигора С.М. (Орендодавець) ПП «ГРАД-СЕРВІС» отримав у тимчасове платне користування транспортний засіб марки DAF модель FT CF 75.360, вантажний спеціалізований сміттєвоз, реєстраційний номер ВН4693КВ. Відповідно п. 1.3 договору, транспортний засіб належить Орендодавцю на праві власності на підставі Свідоцтва про реєстрацію ТЗ. Договір укладено строком до 31.12.2024 року. До договору надано Акт прийому-передачі транспортного засобу від 15.04.2021 року. До відповідного договору оренди № 4693, учасником надано скан-копію Свідоцтва про реєстрацію (серія СХВ № 830104) на транспортний засіб марки DAF модель FT CF 75.360 з державним номером ВН4693КВ. Перевіркою наданого Свідоцтва про реєстрацію серія СХВ № 830104 на автомобіль DAF модель FT CF 75.360 на сайті Головного сервісного центру МВС інформація не надається, що свідчить про втрату його чинності. Відповідно до п. 33 Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів, затвердженого Постановою КМУ від 07.09.1998 № 1388, «…Перереєстрація транспортних засобів проводиться в разі отримання свідоцтва про реєстрацію (зокрема за бажанням заявника в електронній формі без виготовлення його на бланку) замість утраченого або непридатного для користування…». А відповідно п. 39 Порядку № 1388, у разі перереєстрації транспортного засобу свідоцтво про реєстрацію підлягає заміні на загальних підставах. Тобто на автомобіль марки DAF модель FT CF 75.360 реєстраційним номером ВН4693КВ з 28.01.2022 року оформлено інше Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, а отже підтвердити належність даного автомобілю на праві власності Орендодавцю ФОП Вернигора С.М. відповідно до п. 1.3 договору оренди № 4693, неможливо. Згідно приписів статті 799 Цивільного Кодексу України, форма договору найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Таким чином, учасником на підтвердження орендованого майна надані Договір оренди транспортного засобу № 7561 від 01.07.2021 укладеного із ФОП Шаталов Максим Ігорович, Договір транспортного засобу № 9040 від 01.05.2021, укладеного із ФОП Вернигора Сергій Миколайович та Договір № 4693 від 15.04.2021, укладеного із ФОП Вернигора Сергій Миколайович в порушення вимог чинного законодавства України, оскільки вони укладені без нотаріального посвідчення. 1.3. На виконання вимог пп. 3.5 п. 3 Додатка 1 до ТД, учасник має надати інформацію (в довільній формі) щодо права надання послуг з управління побутовими відходами у м. Одеса та Одеському районі. Крім того, відповідно до пп. 15 п. 5.2 проєкту договору обов’язком Виконавця є «надання інформації, що підтверджує право надання Послуг з управління побутовими відходами у м. Одеса та Одеському районі». Так, Учасник надав Інформацію щодо права надання послуг з управління побутовими відходами від 27.03.2024 № 27-27/3, в якій, зокрема, наведена наступна інформація: «ПП “ГРАД-СЕРВІС” визначено за результатами конкурсу виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів на території населених пунктів Одеського району, а саме: на території селища Нові Біляри, сіл Булдинка, Григорівка Одеського району Одеської області (Рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області від 31.08.2021 року №352)». Також Учасник надав сканований оригінал Рішення виконавчого комітету Южненської міської ради від 31.08.2021 № 352, в п. 1 якого зазначено: «Ввести в дію рішення конкурсної комісії щодо надання послуг з вивезення побутових відходів спеціально обладнаними для цього транспортними засобами з території селища Нові Біляри, сіл Булдинка, Григорівка Одеського району Одеської області». Враховуючи, що у наданих документах не зазначена територія м. Одеси, Учасником не підтверджено право надання послуг з управління побутовими відходами саме у м. Одеса. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), а також з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). Гарантія надається учасником Замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», чинних Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розроблених Міжнародною торговою палатою, таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. Додатково, учасник надає у складі тендерної пропозиції ліцензію НБУ у вигляді Витягу із Державного реєстру банків про надання банку права на здійснення банківської діяльності, що надає банківську гарантію учаснику. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). 2.2. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців). У листі обов’язково зазначити інформацію про наявність: -не менш 1-ї одиниці спеціально обладнаного транспортного засобу для вивезення сміття*; -контейнерні ємкості 0,77 - 1,1 куб. м. та 8 куб. м.; *На підтвердження наявності спеціально обладнаних транспортних засобів для вивезення сміття, учасником у складі тендерної пропозиції надаються чинні свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди тощо) та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями, (договори надання послуг тощо із зазначенням обладнання або матеріально-технічної бази співвиконавця, що буде залучено під час надання послуг). 2.3. Учасник має надати інформацію щодо укладеного договору із власником (балансоутримувачем) полігону або суб’єктом господарювання, який здійснює управління полігоном, на захоронення відходів та його спроможність здійснювати захоронення відходів на полігоні (надати копію договору). Учасник має надати інформацію (в довільній формі) щодо права надання послуг з управління побутовими відходами у м. Одеса та Одеському районі. Учасник має надати чинний сертифікат системи управління якістю, виданий учаснику, на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001-2015 IDT) «Системі управління якістю. Вимоги» Учасник має надати чинний сертифікат системи екологічного управління, виданий учаснику, на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015 IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ПП "ГРАД-СЕРВІС", надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки до Банківської №4.24-GT.113 гарантії від 05.04.2024. 3.2. Надати Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, у якому буде конкретизована наявність контейнерних ємкостей , а саме вказати чітку характеристику контейнерних ємкостей 0,77 або 1,1 куб. м. Надати чинне Свідоцтво про реєстрацію на транспортний засіб марки DAF модель FT CF 75.360. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди тощо) та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями, (договори надання послуг тощо із зазначенням обладнання або матеріально-технічної бази співвиконавця, що буде залучено під час надання послуг). надати інформацію (в довільній формі) щодо права надання послуг з управління побутовими відходами у м. Одеса надати інформацію (в довільній формі) щодо права надання послуг з управління побутовими відходами у м. Одеса. 3.3. Надати інформацію (в довільній формі) щодо права надання послуг з управління побутовими відходами у м. Одеса
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.