Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 030 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 10 300,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня № 3" Краматорської міської ради |
ЄДРПОУ: | 01990810 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Анна Мартинова |
Телефон: | +380502913200 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 84331, Україна, Донецька область,м. Краматорськ, вул. Героїв України, 17 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей 1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "А-ЕНЕРГО" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "А-ЕНЕРГО" у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - не надано підтвердження здійснення розрахунків за аналогічними договорами, що вимагалося відповідно в пп. 1.2 п. 1 Додатка 1 до тендерної документації; - не надано диплом про отримання вищої освіти у сфері екології і документів, які підтверджують проходження навчання та здобування професійних знань щодо поводження з обладнанням для утилізації небезпечних відходів, що вимагалося відповідно в пп. 3.1 п. 3 Додатка 1 до тендерної документації; - надано Технологічний регламент знешкодження відходів на утилізаторі термічному УТ 300 Д МЕД (знешкодження методом спалювання) замість Технологічного регламенту з управління небезпечними відходами, що вимагалося відповідно в пп. 10 п. 3 Додатка 2 до тендерної документації; 2. Керуючись Постановою 1178, Учасник ТОВ "А-ЕНЕРГО" виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вимога про усунення невідповідностей 1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" у тендерній пропозиції, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - надано Сертифікат відповідності на Котел-утилізатор типу ПОЖ «ИНКА-100» з терміном дії з 24.03.2023р. до 23.03.2024р., який вимагавя відповідно до пп. 2.3 п. 2 Додатку №1 до тендерної документації. Треба надати дійсний Сертифікат відповідності; - не надано ліцензію (видану Уповноваженим органом на видачу ліцензій) з управління небезпечними відходами, що вимагалося відповідно в пп. 10 п. 3 Додатка 2 до тендерної документації 2. Керуючись Постановою 1178, Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВ-ЕКО" виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.