Закупівлю оголошено - 22-03-2024, 09:33. Дата останніх змін - 26-04-2024, 10:12

Послуги комплексного прибирання будівель та прилеглих територій

Закупівля: UA-2024-03-22-001068-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-03-22-001211-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 22-03-2024, 09:33
по 27-03-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-03-2024, 09:33
по 30-03-2024, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 01-04-2024, 11:23
по 01-04-2024, 11:58

Період оскарження умов закупівлі - по 27-03-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:4 822 096,34 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:48 220,96 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:144 662,89 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ФІЛІЯ "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЧНА ШВИДКІСНА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:40123444 Досьє YouControl
Контактна особа:Онищенко Ольга Федорівна
Телефон:380444652622
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
Україна
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги комплексного прибиранн ...
4 822 096,34 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 01-04-2024, 11:23
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

1. Послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель

2
послуга
Україна Київська область Київ
по 31-12-2024
90910000-9
Послуги з прибирання


2. Послуги з комплексного прибирання господарських приміщень

39
послуга
Україна Київська область Київ
по 31-12-2024
90910000-9
Послуги з прибирання


3. Послуги з прибирання території подвір'я

275
послуга
Україна Київська область Київ
по 31-12-2024
90910000-9
Послуги з прибирання


4. Послуги з комплексного прибирання офісних приміщень

275
послуга
Україна Київська область Київ
по 31-12-2024
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, селище міського типу Слобожанське(пн), вул.8 Марта, будинок 13, 52005, Оксана Сущенко
Остаточна пропозиція:
4 798 940,94 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 798 940,94 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-04-2024, 14:11
Період подачі оскарження:
по 22-04-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 11-04-24, 10:37:26
24

Відповідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей: І. Умовами пункту 3 у розділі 5 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» у додатку № 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками: «3. Довідка (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.» Опис невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасника (файл «11. Довідка щодо відсутності підстав а.14 п. 47 Особливостей.pdf.») надано Довідку від 26.03.2024 № 03/26-03 щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей, що не відповідає умовам тендерної документації в зв’язку з посилання учасника на інший пункт Особливостей. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Довідка (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про відсутність підстав, визначених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей або підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 12-04-24, 10:37:26
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-03-22-001068-a-a1
Номер договору:
33-УЗШК
Дата підписання договору:
26-04-2024, 00:00
Строк дії договору:
з 26-04-2024 по 31-12-2024
4 798 849,00 UAH
Ціна договору
3 999 040,83 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182, 02121, Максим Каримов
Остаточна пропозиція:
4 722 850,19 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 722 850,19 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 14-04-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 05-04-24, 14:26:11
24

Відповідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей: І. Умовами пункту 1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до Тендерної документації, передбачено надання учасниками: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 37-ми), в тому числі не менше 2-х, які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. При наданні інформації про наявність працівників виходити із розрахунку (не менше мінімальної кількості працівників за посадами/ кваліфікацією) зазначеного в Таблиці 2. Таблиця 2 № Найменування посади/ кваліфікація Кількість працівників**** 1 Прибиральник 30 2 Двірник 6 3 Адміністратор/менеджер 1 Всього: 37 ****в листі кількість працівників відповідної посади/кваліфікації має дорівнювати або перевищувати кількість зазначену в таблиці 2. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». необхідних сертифікатів/свідоцтв/посвідчень, що підтверджують проходження відповідного навчання.» Опис невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи на виконання вимог зазначеного вище пункту. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 37-ми), в тому числі не менше 2-х, які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. При наданні інформації про наявність працівників виходити із розрахунку (не менше мінімальної кількості працівників за посадами/ кваліфікацією) зазначеного в Таблиці 2. Таблиця 2 № Найменування посади/ кваліфікація Кількість працівників**** 1 Прибиральник 30 2 Двірник 6 3 Адміністратор/менеджер 1 Всього: 37 ****в листі кількість працівників відповідної посади/кваліфікації має дорівнювати або перевищувати кількість зазначену в таблиці 2. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». необхідних сертифікатів/свідоцтв/посвідчень, що підтверджують проходження відповідного навчання. ІІ. Умовами пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до Тендерної документації, передбачено надання учасниками: «Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: 1. Довідку, яка складається по наведеній або у довільній формі, в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: - Про забезпеченість приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо із зазначенням в переліку найменування, кількості та належності (власне або залучене або співвиконавця). - Про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання, а саме: - підлогомийна машина (для миття площ великих розмірів) – не менше 2 од.; - щітково-вакуумна прибиральна техніка для збору сміття, піску на дорогах та під бордюрами – не менше 1 од.; - підмітальна машина для збору сміття та недопалків - не менше 1 од.; По цьому пункту в довідці зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання. 3) Про наявність технологій надання послуг. ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, а саме: № п/п Найменування обладнання / програмного забезпечення Кількість Підстава використання (власність, оренда тощо) На підтвердження наявності власних техніки та обладнання надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування та кількість техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням та кількістю зазначеним в листі). На підтвердження залучених техніки та обладнання надається діючий на дату подання пропозицій або договір оренди, або договір про надання послуг, тощо з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною, а також для орендованих техніки та обладнання акт про приймання-передачу.» Опис невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи на виконання вимог зазначеного вище пункту. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: 1. Довідку, яка складається по наведеній або у довільній формі, в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: - Про забезпеченість приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо із зазначенням в переліку найменування, кількості та належності (власне або залучене або співвиконавця). - Про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання, а саме: - підлогомийна машина (для миття площ великих розмірів) – не менше 2 од.; - щітково-вакуумна прибиральна техніка для збору сміття, піску на дорогах та під бордюрами – не менше 1 од.; - підмітальна машина для збору сміття та недопалків - не менше 1 од.; По цьому пункту в довідці зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання. 3) Про наявність технологій надання послуг. ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, а саме: № п/п Найменування обладнання / програмного забезпечення Кількість Підстава використання (власність, оренда тощо) На підтвердження наявності власних техніки та обладнання надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування та кількість техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням та кількістю зазначеним в листі). На підтвердження залучених техніки та обладнання надається діючий на дату подання пропозицій або договір оренди, або договір про надання послуг, тощо з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною, а також для орендованих техніки та обладнання акт про приймання-передачу. ІІІ. Умовами пункту 6 у розділі 5 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» у додатку № 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками: «6. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).» Опис невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 29.03.2024 № 8 (файл «10_Довідка_бенефіціар.pdf.») з інформацією про усіх бенефіціарних власників учасника. Однак, довідка не містить інформацію щодо дати народження кінцевого бенефіціарного власника, відповідно вимог тендерної документації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: оновлену довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).» ІV. Умовами пункту 7 у розділі 5 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» у додатку № 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками: «7. Сертифікат на систему управління, щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» З обов'язковим наданням звіту, що підтверджує проходження щорічного технічного нагляду, для продовження дії сертифікатів (вимоги не застосовуються до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі). Наданий сертифікат має відповідати предмету закупівлі.» Опис невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасника відсутній Сертифікат на систему управління, щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: Сертифікат на систему управління, щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» З обов'язковим наданням звіту, що підтверджує проходження щорічного технічного нагляду, для продовження дії сертифікатів (вимоги не застосовуються до сертифікатів, термін видачі яких складає менше року з дати видачі). Наданий сертифікат має відповідати предмету закупівлі.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 06-04-24, 14:26:11
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Ігор Грабовецький
Остаточна пропозиція:
4 689 768,91 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 689 768,91 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 11-04-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-04-24, 13:19:19
24

Відповідно вимог пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону, Замовником повідомляється наступне. Вимога про усунення невідповідностей: І. Умовами пункту 1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до Тендерної документації, передбачено надання учасниками: «Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації (не менше 37-ми), в тому числі не менше 2-х, які мають необхідні знання та досвід, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до Правил охорони праці, а саме: - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинен надати: 1. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації: ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідну кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: № п/п ПІБ освіта та / або фах, та / або професія Стаж роботи Трудові відносини (штатний, цивільно-правовий договір тощо) Інформація про наявність свідоцтва/ посвідчення/ протоколу* *зазначається вид документу, серія (якщо є), номер та дату видачі. При наданні інформації про наявність працівників виходити із розрахунку (не менше мінімальної кількості працівників за посадами/ кваліфікацією) зазначеного в Таблиці 2. Таблиця 2 № Найменування посади/ кваліфікація Кількість працівників**** 1 Прибиральник 30 2 Двірник 6 3 Адміністратор/менеджер 1 Всього: 37 ****в листі кількість працівників відповідної посади/кваліфікації має дорівнювати або перевищувати кількість зазначену в таблиці 2. 2. Документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником; 3. Документи, що підтверджують наявність у працівників, які пройшли навчання та перевірку знань з питань охорони праці відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті». необхідних сертифікатів/свідоцтв/посвідчень, що підтверджують проходження відповідного навчання.» Опис невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 27.03.2024 № 22/03-24 (файл «22. Довідка працівники.pdf»), в якій під пунктом 20 зазначено працівника Кравчук Леся Афтономівна, при цьому, в наказі про прийняття на роботу № 164-ПР від 06.09.2022 (файл «22.1Накази працівників.pdf.» на сторінці 25) зазначено працівника «Кравчук Леся Автономівна». Також, в наданій довідці від 27.03.2024 № 22/03-24 (файл «22. Довідка працівники.pdf») під пунктом 13 зазначено, що працівник учасника Ємельянова Наталія Вікторівна є штатним працівником. Однак, в наказі про прийняття на роботу № 31-ПР від 29.02.2024 (файл «22.1Накази працівників.pdf.» на сторінці 17) зазначається, що Ємельянова працює «за сумісництвом». Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1. привести у відповідність інформацію щодо працівника «Кравчук Леся Афтономівна» чи «Кравчук Леся Автономівна». 2. привести у відповідність інформацію щодо працівника Ємельянова Наталія Вікторівна та надати документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та працівниками відповідної кваліфікації, а саме наказ про призначення працівника та / або відповідні сторінки трудової книжки працівника, та / або трудовий договір (контракт), та / або цивільно-правовий договір, та / або інші документи, що підтверджують трудові відносини між працівниками та учасником. ІІ. Умовами пункту 2 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» у Додатку № 1 до Тендерної документації, передбачено надання учасниками: «Учасник повинен мати обладнання, матеріально-технічну базу та технології. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати: 1. Довідку, яка складається по наведеній або у довільній формі, в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: - Про забезпеченість приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо із зазначенням в переліку найменування, кількості та належності (власне або залучене або співвиконавця). - Про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання, а саме: - підлогомийна машина (для миття площ великих розмірів) – не менше 2 од.; - щітково-вакуумна прибиральна техніка для збору сміття, піску на дорогах та під бордюрами – не менше 1 од.; - підмітальна машина для збору сміття та недопалків - не менше 1 од.; По цьому пункту в довідці зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання. 3) Про наявність технологій надання послуг. ДОВІДКА про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ______________________ (найменування Учасника) підтверджує, що має необхідне обладнання, матеріально-технічну базу та технології, а саме: № п/п Найменування обладнання / програмного забезпечення Кількість Підстава використання (власність, оренда тощо) На підтвердження наявності власних техніки та обладнання надається оборотно-сальдова відомість, підписана уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування та кількість техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням та кількістю зазначеним в листі). На підтвердження залучених техніки та обладнання надається діючий на дату подання пропозицій або договір оренди, або договір про надання послуг, тощо з усіма додатками, передбаченими таким договором та які є його невід’ємною частиною, а також для орендованих техніки та обладнання акт про приймання-передачу.» Опис невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано Лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 27.03.2024 № 23/03-24 (файл «23. Довідка МТБ.pdf»), яка не містить інформацію про забезпеченість приміщеннями. Водночас, учасником в складі тендерної пропозиції надано Оборотно-сальдову відомість (файл «23.1 ОС 2024.pdf») станом на 12.02.2024, яка сформована до дати оголошення про Закупівлю, тобто, до 22.03.2024. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: 1. оновлену довідку, яка складається по наведеній або у довільній формі, в довідці необхідно обов’язково зазначити наступну інформацію: - Про забезпеченість приміщеннями, організаційною та комп’ютерною технікою, засобами зв’язку тощо із зазначенням в переліку найменування, кількості та належності (власне або залучене або співвиконавця). - Про наявність (власних або залучених або співвиконавця) техніки та обладнання, а саме: - підлогомийна машина (для миття площ великих розмірів) – не менше 2 од.; - щітково-вакуумна прибиральна техніка для збору сміття, піску на дорогах та під бордюрами – не менше 1 од.; - підмітальна машина для збору сміття та недопалків - не менше 1 од.; По цьому пункту в довідці зазначається: - найменування, модель (марка) та кількість техніки та обладнання; - належність техніки та обладнання (зазначити «власне» чи «залучене» чи «співвиконавця» (допускається або за договором оренди, або за договором про надання послуг тощо) або машини, механізми та техніка співвиконавця (власна або залучена, в тому числі згідно договору про надання послуг тощо); - у випадку залучення техніки та обладнання – правові підстави, на яких Учасник залучає цю техніку та обладнання. - Про наявність технологій надання послуг. 2. Оновлену оборотно-сальдову відомість, підписану уповноваженою особою Учасника, про те, що останні знаходяться на балансі підприємства. (Найменування та кількість техніки та обладнання повинно співпадати з найменуванням та кількістю зазначеним в листі). ІІІ. Умовами пункту 6 у розділі 5 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для Учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців)» у додатку № 1 до тендерної документації, передбачено надання учасниками: «6. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).» Опис невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції надано Довідку від 27.03.2024 № 10/03 (файл «10. Бенефіціарний власник.pdf.») з інформацією про усіх бенефіціарних власників учасника. Однак, довідка не містить інформацію щодо дати народження кінцевого бенефіціарного власника, відповідно вимог тендерної документації. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. Для усунення невідповідності у наданих документах Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями надати: оновлену довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою Учасника (в разі її використання), про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства (у тому числі кінцевого бенефіціарного власника засновника, якщо засновник - юридична особа) із зазначенням наступної інформації: • прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, адреса бенефіціара; • тип бенефіціарного володіння; • відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі; • довідка про взяття на облік внутрішньо-переміщеної особи, яка видана уповноваженим на це органом (надається у випадку, якщо кінцевий бенефіціарний власник зареєстрований на тимчасово окупованій території України).»

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-24, 13:19:19

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 689 768,91 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 689 768,91 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ГРІФФІН СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 722 850,19 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 722 850,19 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 798 940,94 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 798 940,94 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФАЙНО СЕРВІС»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 811 478,02 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
4 811 478,02 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:22-03-2024, 09:33:25
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:22-03-2024, 09:33:19
Експортовано:22-03-2024, 09:33:19
Експортовано:22-03-2024, 09:33:19
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
2. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно; умови: гарантія надається за формою наведеною в частині 6 Додатку 1 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 розділу 3 Тендерної документації та у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Послуги комплексного прибирання будівель та прилеглих територій
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал гарантії забезпечення належного виконання умов за договором). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» Місцезнаходження Замовника: Україна, 02096, м. Київ, вул. Привокзальна, буд. 3, тел. (044) 406-99-10; Код ЄДРПОУ: 40123444; ІПН 400758126555; Код філії – 654; IBAN UA383226690000026005300148853 в АТ «Державний ощадний банк України» філія – Головне управління по м. Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», МФО 322669. Інформація для оформлення банківської гарантії забезпечення належного виконання умов за договором може бути змінена на реквізити філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» в зв’язку з ліквідацією філії «Українська залізнична швидкісна компанія» АТ «Укрзалізниця». Строк дії забезпечення виконання Договору у вигляді банківської гарантії повинен бути дійсним з дня укладання Договору та обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) банківський день. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банківська гарантія має бути видана банком, який не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції державними органами України, США, країн ЄС, Радою безпеки ООН або будь-якою іншою державою чи організацією, рішення та акти якої є юридично обов’язковим. Відповідність Банка вищезазначеним вимогам підтверджується листом Банку, який видає гарантію. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією.
Статус: Активна
Дата створення: 22-03-2024, 09:33:19
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ