Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 323 077,28 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 615,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 31537375 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коренькова Валентина Олександрівна |
| Телефон: | 380976371897 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 55001, Україна, Миколаївська область,Южноукраїнськ, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 5 |
3 |
Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, зі змінами, Замовник надає Учаснику строк для усунення невідповідностей в складі тендерної пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Так, Замовником, під час перевірки тендерної пропозиції наданої Учасником торгів ТОВ «Медична дезинфекція» по закупівлі за кодом ДК 021:2015–90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції та дератизації) виявлено невідповідності, а саме: У Розділі 5. Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації Замовника вказано: Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій, а також довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. У разі відсутності такого листа та довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом. Однак, такі документи у тендерній пропозиції Учасника – відсутні. У Додатку 1 до тендерної документації Замовника вказано: П. 1.1.1. На підтвердження форми власності обладнання та матеріально-технічної бази Учасник повинен надати довідку складену у довільній формі про перебування на балансі обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених в п.1.1. В підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності або оренди, суборенди та ін. на об’єкти, перелічені Учасником у довідці. В наданій Учасником Довідці №179 про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі міститься інформація про орендовані офісні приміщення загальною площею 9,0 м2, проте, у тендерній документації Учасника копії документів, які б підтверджували право оренди на дане приміщення – відсутні. Також, Довідкою №187 Учасник інформує, що все обладнання та матеріально-технічна база, яка зазначена в п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації перебуває на балансі підприємства про що свідчать дані бухгалтерського обліку. Проте, інформація зазначена в Довідці №187 Учасника не є повною та конкретизованою, оскільки не має необхідних реквізитів, які характерні бухгалтерському документу: відсутні відомості щодо найменування обладнання, марки, модель, кількість, інвентарний номер, первісна балансова вартість, знос, залишкова балансова вартість обладнання тощо. Крім того, якщо підприємство вказує, що обладнання знаходиться на його балансі, то таку Довідку мають підписати бухгалтер, який її склав, та головний бухгалтер підприємства, однак Довідка №187 Учасника підписана лише директором товариства. Враховуючи вказане, наявні підстави для розміщення в електронній системі закупівель Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у відповідності до вимог ст. 43 Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Медична дезинфекція», шляхом розміщення текстового повідомлення в електронній системі закупівель: Учаснику закупівлі ТОВ «Медична дезинфекція» надати вищевказані відсутні та виправлені документи, у разі не можливості надання будь якого документу надати аргументовані пояснення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.