Період оскарження умов закупівлі - по 13-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 208 000,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 040,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
ЄДРПОУ: | 02125740 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колеснік Лариса Петрівна |
Телефон: | 380661525326 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Замовник(и): | Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради "Київський обласний перинатальний центр" КНП КОР "КОПЦ" |
2 |
Замовником-ЦЗО під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за такого розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: 1) тендерна пропозиція Учасника містить персональні дані фізичних осіб Руденка Володимира Вікторовича ( бенефіціарний власник), Марка Ігоря Дмитровича (водій), Самсоненка Михайла Петровича (водій), однак тендерна пропозиція Учасника не містить згоди зазначених осіб на обробку їх персональних даних. За такого просим усунути невідповідність шляхом завантаження в систему закупівель персональної згоди зазначених вище фізичних осіб відповідно до вимог Додатку 6 до тендерної документації; 2) пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання позитивного(-них) відгуку(-ків) від замовника, з інформацією про якість наданих послуг, своєчасність, найменування та кількість наданих послуг з зазначенням дати та номеру договору, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасник надав у складі тендерної пропозиції аналогічний договір (№ 80 від 30.05.2022 р. з актами виконаних робіт) виконаний в повному обсязі без долучення позитивного відгуку про виконання від замовника. На виконання зазначених вимог просимо усунути невідповідність шляхом завантаження в систему закупівель позитивного відгуку замовника на виконаний договір (№ 80 від 30.05.2022 р.). 3) Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання у складі тендерної пропозиції Учасником сертифікат відповідності стандартам якості ISO 9001:2015(ISO 9001:2015, IDT) , який повинен бути дійсні на весь період надання послуг - до 31.12.2024 р. 4) Однак Учасник завантажив в систему закупівель сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги» (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT) дійсний до 19.08.2024 р. За такого просим або надати пояснення, що строк дії даного сертифікату буде продовжено , або надати зазначений сертифікат строком дії до 31.12.2024 р. З урахуванням зазначеного вище, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником-ЦЗО після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником-ЦЗО в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.