Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Конотопської міської ради Сумської області |
| ЄДРПОУ: | 23045927 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Світлана Миколаївна Луцик |
| Телефон: | +380679312654, +380544725158 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 41600, Україна, Сумська область,м. Конотоп, проспект Миру, 8 |
3 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Відповідно до пункту 43 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщую у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника були встановлені невідповідності: 1. Згідно вимог пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції для підтвердження кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен надати: Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією щодо наявного необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг зазначених у Додатку №4 (Технічна специфікація), і підтверджуючі документи щодо права власності на неї або наявних діючих договорів оренди, договорів про надання послуг, договорів лізингу. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасником у складі тендерної пропозиції завантажено відповідну довідку про наявність матеріально-технічного забезпечення, необхідних для надання послуг. Підтверджуючі документи на матеріально-технічне забезпечення у складі тендерної пропозиції відсутні. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідність в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи. 2. Відповідно до пункту 3 Додатку №1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) обов’язково додається (завантажується): - копія договору (договорів), відповідно до наданої учасником довідки, у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору (договорів). Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» завантажено 3 договори, як аналогічні. Під час розгляду завантажених документів встановлено невідповідності, а саме: по Договору №5881-21 від 04 березня 2021 року – інформація зазначена в довідці щодо строку дії договору не відповідає самому договору; по Договору надання послуг №UA 12-3590 від 03.03.2020 - протокол погодження вартості наданих послуг завантажений до іншого договору, а саме до договору №1219 від 25.02.2020; по Договору №ЛГВ-238/16-22 – у складі пропозиції відсутня Додаткова угода №1 до договору. Таким чином, учаснику необхідно усунути невідповідності в поданій інформації та документах, завантаживши необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.