Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р № 922-VIII (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 220 952,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 104,76 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 22982512 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ковальчук Ірина Володимирівна |
Телефон: | +380544975348 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 41100, Україна, Сумська область,Шостка, м. Шостка, вул. Садовий бульвар, 8 |
1 |
*********** ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Предмет закупівлі: «Послуги з благоустрою населених пунктів: систематичне очищення покриттів від сміття, ґрунтових та інших наносів шляхом їх підмітання в смт. Вороніж Шосткинської міської територіальної громади (код згідно ДК 021:2015 – 90610000-6 – Послуги з прибирання та підмітання вулиць)». Номер оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями в електронній системі закупівель UA-2024-03-07-000353-a. ----------------------------------------- 1) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) перелік виявлених невідповідностей; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ------------------------------------------ 1. Відповідно до підпункту 5.1 пункту Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено:: «5.1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Аналогічним вважається договір (договори) укладені не раніше 01.01.2022 року за предметом закупівлі. Учасник повинен надати довідку (інформацію або лист) в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі. Документальним підтвердженням інформації про відповідність даному кваліфікаційному критерію є: - копію(-ї) договору(-ів), зазначеного(-их) у довідці (інформації або листі) у повному обсязі (з усіма додатками до договору, укладеними додатковими угодами); - копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору (-ів), зазначеного(-их) в довідці (інформації або листі); - відгук (и) від замовника (замовників) з яким (якими) було укладено договір (договори), що наведено у довідці (інформації або листі), який (і) має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності). Якщо Учасник має досвід виконання аналогічного (-их) договору(ів), де Замовником виступало управління житлово-комунального господарства Шосткинської міської ради, та подає інформацію та підтвердження про даний досвід у складі своєї пропозиції, надання відгуку не є обов’язковим.» В складі тендерної пропозиції учасник надав довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Учасник не надав документальне підтвердження інформації про відповідність даному кваліфікаційному критерію. Вимога: «Учасник повинен надати: Документальне підтвердження інформації про виконання договору, вказаному ним у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». ***********
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.