Період оскарження умов закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 330 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 1 650,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 9 900,00 UAH |
Замовник: | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ УКРАЇНИ |
ЄДРПОУ: | 02928433 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Микола Павленко |
Телефон: | +380442870059 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська область,м.Київ, вул.Фізкультури, 1 |
0 |
Вимога документації (далі – вимога 1): Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. В складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію за формою Додатку 1, в якій не вказано систему оподаткування, на якій перебуває учасник. Отже, учаснику необхідно надати тендерну пропозицію за формою Додатку 1, в якій будуть вірно заповнені всі поля. Вимога документації (далі – вимога 2): Довідка довільної форми, яка повинна підтверджувати, що учасник має сортувальну лінію для сортування твердих побутових відходів, необхідну для надання послуг, що є предметом закупівлі. До довідки повинні бути надані завірені належним чином копії підтверджуючих документів: - у разі наявності на балансі Учасника сортувальної лінії надати оборотно-сальдову відомість, яка повинна бути складена не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю, та/або накладну щодо придбання сортувальної лінії; - у разі відсутності на балансі учасника сортувальної лінії надати сканкопію оригіналу діючого договору з підприємством, яке може надавати послуги сортування сміття. Договір повинен бути чинним до 31 грудня 2024, а в разі автоматичної пролонгації договору – гарантійний лист від контрагента про чинність договору до 31 грудня 2024.. В складі тендерної пропозиції відсутня довідка відповідно до вимоги 2, а тому необхідно надати вказану довідку довільної форми. Вимога документації (далі – вимога 3): Наявність щоденного медичного обстеження водіїв перед початком роботи (надати гарантійний лист). В складі тендерної пропозиції відсутній документ відповідно до вимоги 3, а тому необхідно надати вказаний гарантійний лист. Вимога документації (далі – вимога 4): Вивезення будівельних відходів (БВ) здійснюється згідно поданої заявки (письмової або телефонної) Замовником з зазначенням схеми санітарного очищення (дислокації контейнерів ємністю 15 м.куб) та графіку вивезення (надається лист з зазначенням адреси, гарячої телефонної лінії та відповідальної особи (посада, ПІБ, телефон)). В складі тендерної пропозиції відсутній лист відповідно до вимоги 4, а тому необхідно надати вказаний лист. Вимога документації (далі – вимога 5): Учасник надає відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі за формою відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. Учасником надано довідку за формою Додатку 6, але в довідці не вказано всю витребувану інформацію та вказано інформацію з помилками. Отже, учаснику необхідно надати довідку за формою Додатку 6, оформлену належним чином.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.