Період оскарження умов закупівлі - по 25-02-2024, 00:00
Згідно з технічною специфікацією
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 12 672 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 63 360,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Луцької міської ради |
ЄДРПОУ: | 34572192 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.lutsk.ua |
Контактна особа: | Козак Іван Веніамінович |
Телефон: | 380332773159 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Волинська область,Луцьк, |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі послуг, прийнято рішення відмінити закупівлю
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
29-04-2024, 00:00
Період оскарження:
з 18-04-2024, 17:38 по 29-04-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: лист-згоду на обробку персональних даних надано від суб’єкта господарювання, а не від суб’єкта персональних даних, як передбачено тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 8 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати (завантажити) лист-згоду на обробку персональних даних, що відповідає вимогам тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.