| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 800 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 59 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 354 000,00 UAH |
| Замовник: | "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 08506791 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://cska.kiev.ua/ |
| Контактна особа: | Владислав Тараско |
| Телефон: | +380507410495 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область,Київ, Повітрофлотський проспект, 10 |
6 |
Період оскарження умов закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-02-2024, 00:00
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІСТАЛ КЛІНІНГ» на закупівлю за предметом Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій спортивних об'єктів ЦСК ЗС України: Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій гуртожитку ЦСК Збройних сил України. Послуги з виконання комплексу висотних робіт по вологому прибиранню манежу та комплексного прибирання приміщень будівлі та прилеглих територій спортивного манежу ЦСК Збройних сил України. Послуги з мийки фасаду, внутрішнього куполу та комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій басейну ЦСК Збройних сил України. Обслуговування дна та стінок басейну. Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій адміністративних будівель ЦСК Збройних сил України. Послуги з мийки фасаду та комплексного прибирання приміщень, прилеглих територій Ігрового залу ЦСК Збройних сил України (м. Київ, вул. Стадіонна, 10). Послуги з виконання комплексу висотних робіт по вологому прибиранню спортивних залів та комплексного прибирання приміщень будівлі Спортивного комплексу ЦСК Збройних сил України. ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання 11 березня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КРІСТАЛ КЛІНІНГ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, а саме: - автотранспорту для доставки санітарно-гігієнічних засобів та господарських товарів; - професійного обладнання для прибирання приміщень: підлогомийні машини (рівень шуму не більше 80 дБ.). 1.2. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, учасник в складі тендерної пропозиції надає один із таких документів: бухгалтерську довідку про наявність вказаних основних засобів у власності Учасника або скановані копії договорів оренди майна або договорів про надання відповідних послуг, які є чинними протягом строку дії договору про закупівлю. На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІСТАЛ КЛІНІНГ» містяться: - Довідка про наявність матеріально-технічної бази від 20.02.2024 №20/02-15, яка містить інформацію зокрема про Машину підлогомийну А5 EVO 50В з зарядним пристроєм електрична (Рівень шуму: 76,35 дБ.(А)) та Підлогомийну машину TVX 5 Рівень шуму: 70 дБ.(А). - Оборотно-сальдову відомість ТОВ «КРІСТАЛ КЛІНІНГ» по рахунку 10 за 2023 рік, яка містить інформацію про 2 (дві) підлогомийні машини, однак у даній оборотно-сальдовій відомості відсутня інформація саме про Машину підлогомийну А5 EVO 50В з зарядним пристроєм електрична (Рівень шуму: 76,35 дБ.(А)) та Підлогомийну машину TVX 5 Рівень шуму: 70 дБ.(А), інформація про які вказана в довідці про наявність матеріально-технічної бази від 20.02.2024 №20/02-15. 2. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: Медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України. Уповноваженою особою було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КРІСТАЛ КЛІНІНГ» не містить Медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України. 3. Відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації, Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Уповноваженою особою було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «КРІСТАЛ КЛІНІНГ» не містить письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІСТАЛ КЛІНІНГ». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, учасник в складі тендерної пропозиції надає один із таких документів: бухгалтерську довідку про наявність вказаних основних засобів у власності Учасника або скановані копії договорів оренди майна або договорів про надання відповідних послуг, які є чинними протягом строку дії договору про закупівлю; - медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України; - письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «КРІСТАЛ КЛІНІНГ».
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ» на закупівлю за предметом Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій спортивних об'єктів ЦСК ЗС України: Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій гуртожитку ЦСК Збройних сил України. Послуги з виконання комплексу висотних робіт по вологому прибиранню манежу та комплексного прибирання приміщень будівлі та прилеглих територій спортивного манежу ЦСК Збройних сил України. Послуги з мийки фасаду, внутрішнього куполу та комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій басейну ЦСК Збройних сил України. Обслуговування дна та стінок басейну. Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій адміністративних будівель ЦСК Збройних сил України. Послуги з мийки фасаду та комплексного прибирання приміщень, прилеглих територій Ігрового залу ЦСК Збройних сил України (м. Київ, вул. Стадіонна, 10). Послуги з виконання комплексу висотних робіт по вологому прибиранню спортивних залів та комплексного прибирання приміщень будівлі Спортивного комплексу ЦСК Збройних сил України. ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання 01 березня 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, установлених відповідно до пункту 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 2. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, установлених відповідно до пункту 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації. На виконання цього, ТОВ «ІНВАЙТ» було надано документ «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»» Вих. № 32/11 від 21.02.2024 р., проте, такий документ «ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ»» Вих. № 32/11 від 21.02.2024 р. не відповідає пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 3. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, установлених відповідно до пункту 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: довідка уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року). Уповноваженою особою було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року). 4. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, установлених відповідно до пункту 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: довідки про відкриття рахунку та відсутності заборгованості по кредитним рахункам від усіх банківських установ в яких обслуговується учасник (довідка має бути видана після дати публікації закупівлі). Уповноваженою особою було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить довідки про відкриття рахунку та відсутності заборгованості по кредитним рахункам від усіх банківських установ в яких обслуговується учасник (довідка має бути видана після дати публікації закупівлі). 5. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ код ЄДРПОУ: 08506791 03049 Україна, м. Київ, Повітрофлотський пр., 10 р/р UA 608201720355109001000007243 в ДКСУ Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 354 000,00 грн. (триста п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ» містяться: - Гарантія № 497/24-ТГ від 23.02.2024 року, підписана кваліфікованим електронним підписом Начальника Управління з надання банківських гарантій Департаменту документарного бізнесу АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Губанової Ірини Петрівни. - Довіреність № 05-1/05-11 від 09.02.2023 року від АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» в особі Голови Правління АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Рудої Вікторії Олександрівни на Начальника Управління з надання банківських гарантій Департаменту документарного бізнесу АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Губанової Ірини Петрівни. Разом з тим, уповноваженою особою встановлено, що Довіреність № 05-1/05-11 від 09.02.2023 року від АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» в особі Голови Правління АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Рудої Вікторії Олександрівни на Начальника Управління з надання банківських гарантій Департаменту документарного бізнесу АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» Губанової Ірини Петрівни не відповідає пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. Окрім цього, уповноваженою особою встановлено, що Гарантія № 497/24-ТГ від 23.02.2024 року не відповідає пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 6. Відповідно до пункту 3 Розділу ІІІ тендерної документації, Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить такої письмової згоди. 7. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Разом з цим, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі перебуває/не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей. У разі, якщо учасник перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, додатково він повинен надати довідку в довільній формі про вжиття ним заходів для доведення своєї надійності, із зазначенням інформації, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Проте, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить такої довідки. 8. Відповідно до пункту 1 Розділу V тендерної документації, З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. 9. Відповідно до пункту 2 Розділу V тендерної документації, Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Враховуючи це, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ». 10. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, а саме: - автотранспорту для доставки санітарно-гігієнічних засобів та господарських товарів; - професійного обладнання для прибирання приміщень: підлогомийні машини (рівень шуму не більше 80 дБ.). 1.2. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, учасник в складі тендерної пропозиції надає один із таких документів: бухгалтерську довідку про наявність вказаних основних засобів у власності Учасника або скановані копії договорів оренди майна або договорів про надання відповідних послуг, які є чинними протягом строку дії договору про закупівлю. На виконання цього, ТОВ «ІНВАЙТ» було надано документ «Довідка» Вих. № 32/01 від 21.02.2024 р. з інформацією про наявність матеріально-технічної бази, разом з тим, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить підтвердження наявності матеріально-технічної бази, а самн один із таких документів: бухгалтерську довідку про наявність вказаних основних засобів у власності Учасника або скановані копії договорів оренди майна або договорів про надання відповідних послуг, які є чинними протягом строку дії договору про закупівлю. 11. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (форма № 2), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ працівників та робітників, підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Працівники, які будуть задіяні до роботи на об’єкті Замовника повинні бути громадянами України та мати реєстрацію на території України. Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника наступних працівників: - не менше десяти прибиральниць (прибиральників); - Не менше двох працівників, що мають право виконувати роботи на висоті (на підтвердження надати відповідні документи про проходження навчання на допуск до виконання вищевказаних робіт (відповідними документами про проходження навчання вважаються: свідоцтво (посвідчення тощо) та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та назву НПАОП 0.00-1.1507 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»)). Документи повинні бути дійсні згідно чинного законодавства України; - Не менше одного водолаза (на підтвердження надати свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією водолаз). 2.2. На підтвердження наявності зазначених у Довідці працівників та їх кваліфікації надати: - Трудові книжки або накази про прийняття на роботу та переведення на займану посаду чи витяги із них, або копії договорів цивільно-правового характеру або копії трудових договорів чи контрактів. У разі надання договорів цивільно-правового характеру у них повинно бути вказано строк їх дії (вказано конкретні строки виконання робіт та дії договору), що повинен бути не меншим від строку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. Копію договору на проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (строк дії такого договору повинен бути не менше ніж строк надання послуг предмета закупівлі). - Медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України. На виконання цього, ТОВ «ІНВАЙТ» було надано документ «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 32/03 від 21.02.2024 р., проте, даний документ «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вих. № 32/03 від 21.02.2024 р. не відповідає пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації. Окрім цього, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією водолаз) та копію договору на проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (строк дії такого договору повинен бути не менше ніж строк надання послуг предмета закупівлі). Також, тендерна пропозиція ТОВ «ІНВАЙТ» не містить медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України. 12. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: Довідка згідно форми №1 з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 2-х (двох) аналогічних договорів за 2019-2023 роки з різними замовниками (юридичними особами), яка містить інформацію про найменування контрагента, ЄДРПОУ, адресу. * В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з прибирання із загальною площею прибирання від 3000 м² та терміном дії не менше 6 місяців». На виконання цього, ТОВ «ІНВАЙТ» було надано документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Вих. № 32/04 від 21.02.2024 р., разом з тим, такий документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Вих. № 32/04 від 21.02.2024 р. не відповідає підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. 13. Відповідно до пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник встановлює перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції іншим вимогам замовника, а саме: Довідка, з відомостями про Учасника, за формою, наведеної нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. На виконання цього, ТОВ «ІНВАЙТ» було надано документ «ФОРМА «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»» Вих. № 32/06 від 21.02.2024 р., разом з тим, такий документ ««ФОРМА «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА»» Вих. № 32/06 від 21.02.2024 р. не відповідає пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій; - тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації; - довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року); - довідки про відкриття рахунку та відсутності заборгованості по кредитним рахункам від усіх банківських установ в яких обслуговується учасник (довідка має бути видана після дати публікації закупівлі); - забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації; - копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); - кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників, про що у складі тендерної пропозиції надається письмова згода; - довідку, складену в довільній формі і завірена підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що учасник процедури закупівлі перебуває/не перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей. У разі, якщо учасник перебуває в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей, додатково він повинен надати довідку в довільній формі про вжиття ним заходів для доведення своєї надійності, із зазначенням інформації, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків; - лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника; - письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНВАЙТ» (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду); - один із таких документів: бухгалтерську довідку про наявність вказаних основних засобів у власності Учасника або скановані копії договорів оренди майна або договорів про надання відповідних послуг, які є чинними протягом строку дії договору про закупівлю; - довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (форма № 2), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ працівників та робітників, підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Працівники, які будуть задіяні до роботи на об’єкті Замовника повинні бути громадянами України та мати реєстрацію на території України. Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника наступних працівників: - не менше десяти прибиральниць (прибиральників); - свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією водолаз); - копію договору на проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (строк дії такого договору повинен бути не менше ніж строк надання послуг предмета закупівлі); - медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України; - довідку згідно форми №1 з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 2-х (двох) аналогічних договорів за 2019-2023 роки з різними замовниками (юридичними особами), яка містить інформацію про найменування контрагента, ЄДРПОУ, адресу. * В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з прибирання із загальною площею прибирання від 3000 м² та терміном дії не менше 6 місяців»; - довідку, з відомостями про Учасника, за формою, наведеної нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми (Відповідно до пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації);
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документа, наданих у складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» на закупівлю за предметом Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій спортивних об'єктів ЦСК ЗС України: Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій гуртожитку ЦСК Збройних сил України. Послуги з виконання комплексу висотних робіт по вологому прибиранню манежу та комплексного прибирання приміщень будівлі та прилеглих територій спортивного манежу ЦСК Збройних сил України. Послуги з мийки фасаду, внутрішнього куполу та комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій басейну ЦСК Збройних сил України. Обслуговування дна та стінок басейну. Послуги з комплексного прибирання приміщень та прилеглих територій адміністративних будівель ЦСК Збройних сил України. Послуги з мийки фасаду та комплексного прибирання приміщень, прилеглих територій Ігрового залу ЦСК Збройних сил України (м. Київ, вул. Стадіонна, 10). Послуги з виконання комплексу висотних робіт по вологому прибиранню спортивних залів та комплексного прибирання приміщень будівлі Спортивного комплексу ЦСК Збройних сил України. ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання 27 лютого 2024 року під час розгляду тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1.Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, установлених відповідно до пункту 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації. Уповноваженою особою було встановлено, що тендерна пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не містить тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації. 2. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, установлених відповідно до пункту 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: довідка уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року). Уповноваженою особою було встановлено, що тендерна пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не містить довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року). 3. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, установлених відповідно до пункту 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: довідки про відкриття рахунку та відсутності заборгованості по кредитним рахункам від усіх банківських установ в яких обслуговується учасник (довідка має бути видана після дати публікації закупівлі). Уповноваженою особою було встановлено, що тендерна пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не містить довідки про відкриття рахунку та відсутності заборгованості по кредитним рахункам від усіх банківських установ в яких обслуговується учасник (довідка має бути видана після дати публікації закупівлі). 4. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо, завірені підписом уповноваженою особи учасника та печаткою (у разі використання), які забезпечують можливість ознайомлення зі змістом такого документу) із зазначенням назви документу, що відповідають змісту такого документу або у вигляді електронних документів з накладеним кваліфікованого електронного підпису відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Тендерна пропозиція має бути завірена шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Замовник перевіряє КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання документа/пропозиції (власника ключа), посада (у разі якщо учасник – юридична особа). Під час аналізу наданої ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» інформації, було встановлено, що тендерна пропозиція не місить накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Перевірку було здійснено за посиланням https://czo.gov.ua/verify. 5. Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення тендерної пропозиції повинні відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цієї документації та Особливостей. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі тендерної пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ код ЄДРПОУ: 08506791 03049 Україна, м. Київ, Повітрофлотський пр., 10 р/р UA 608201720355109001000007243 в ДКСУ Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 354 000,00 грн. (триста п’ятдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції або форма та зміст такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються замовником. Текст банківської гарантії не повинен містити: - умов, що обмежують Замовника у виборі компанії, що надає поштові послуги при направленні письмової вимоги; - умов про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь–яких підтверджень щодо правомірності вимоги підтверджень дійсності підписів на вимозі, тощо); - умов відкликання гарантії банком–гарантом. Гарантія повинна містити наступні умови/вимоги: - Дата видачі, місце складання; - Найменування гаранта, принципала та бенефіціара; - Інформація щодо тендерної документації; - Дата початку, закінчення строку гарантії; - За гарантією гарант безвідклично зобовʼязаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» містяться: - Банківська Гарантія № №114774/Т-0417 від 23.02.2024 року, підписана кваліфікованим електронним підписом Заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Давидчук Костянтином Сергійовичем. - Довіреність від 01.03.2023 року від АТ «АЛЬТБАНК» в особі Голови Правління АТ «АЛЬТБАНК» Воробйової Надії Леонідівни на Заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Давидчук Костянтином Сергійовичем. Дана довіреність видана/підписана Головою Правління АТ «АЛЬТБАНК» в особі Голови Правління АТ «АЛЬТБАНК» Воробйової Надії Леонідівни. Разом з тим, уповноваженою особою встановлено, що Довіреність від 01.03.2023 року від АТ «АЛЬТБАНК» в особі Голови Правління АТ «АЛЬТБАНК» Воробйової Надії Леонідівни на Заступника начальника Центру документарних операцій АТ «АЛЬТБАНК» Давидчук Костянтином Сергійовичем не відповідає пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 6. Відповідно до пункту 1 Розділу V тендерної документації, З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, за підтвердженням інформації, наданої учасником та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. Разом з тим, тендерна пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не містить оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника. 7. Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність матеріально-технічної бази, а саме: - автотранспорту для доставки санітарно-гігієнічних засобів та господарських товарів; - професійного обладнання для прибирання приміщень: підлогомийні машини (рівень шуму не більше 80 дБ.). 1.2. Для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, учасник в складі тендерної пропозиції надає один із таких документів: бухгалтерську довідку про наявність вказаних основних засобів у власності Учасника або скановані копії договорів оренди майна або договорів про надання відповідних послуг, які є чинними протягом строку дії договору про закупівлю. На виконання цього, ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» було надано документ «Довідка» вих. №б/н від 16.12.2023 р. з інформацією про наявність матеріально-технічної бази, разом з тим, тендерна пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не містить один із таких документів: бухгалтерську довідку про наявність вказаних основних засобів у власності Учасника або скановані копії договорів оренди майна або договорів про надання відповідних послуг, які є чинними протягом строку дії договору про закупівлю. 8. Відповідно до пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (форма № 2), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ працівників та робітників, підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Працівники, які будуть задіяні до роботи на об’єкті Замовника повинні бути громадянами України та мати реєстрацію на території України. Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника наступних працівників: - не менше десяти прибиральниць (прибиральників); - Не менше двох працівників, що мають право виконувати роботи на висоті (на підтвердження надати відповідні документи про проходження навчання на допуск до виконання вищевказаних робіт (відповідними документами про проходження навчання вважаються: свідоцтво (посвідчення тощо) та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та назву НПАОП 0.00-1.1507 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»)). Документи повинні бути дійсні згідно чинного законодавства України; - Не менше одного водолаза (на підтвердження надати свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією водолаз). 2.2. На підтвердження наявності зазначених у Довідці працівників та їх кваліфікації надати: - Трудові книжки або накази про прийняття на роботу та переведення на займану посаду чи витяги із них, або копії договорів цивільно-правового характеру або копії трудових договорів чи контрактів. У разі надання договорів цивільно-правового характеру у них повинно бути вказано строк їх дії (вказано конкретні строки виконання робіт та дії договору), що повинен бути не меншим від строку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. Копію договору на проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (строк дії такого договору повинен бути не менше ніж строк надання послуг предмета закупівлі). - Медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України. Враховуючи це, тендерна пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не містить Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (форма № 2), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ працівників та робітників, підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Працівники, які будуть задіяні до роботи на об’єкті Замовника повинні бути громадянами України та мати реєстрацію на території України. Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника наступних працівників: - не менше десяти прибиральниць (прибиральників); - Не менше двох працівників, що мають право виконувати роботи на висоті (на підтвердження надати відповідні документи про проходження навчання на допуск до виконання вищевказаних робіт (відповідними документами про проходження навчання вважаються: свідоцтво (посвідчення тощо) та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та назву НПАОП 0.00-1.1507 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»)). Документи повинні бути дійсні згідно чинного законодавства України; - Не менше одного водолаза (на підтвердження надати свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією водолаз), - Трудові книжки або накази про прийняття на роботу та переведення на займану посаду чи витяги із них, або копії договорів цивільно-правового характеру або копії трудових договорів чи контрактів. У разі надання договорів цивільно-правового характеру у них повинно бути вказано строк їх дії (вказано конкретні строки виконання робіт та дії договору), що повинен бути не меншим від строку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі. Копію договору на проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (строк дії такого договору повинен бути не менше ніж строк надання послуг предмета закупівлі). - Медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України. 9. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: Довідка згідно форми №1 з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 2-х (двох) аналогічних договорів за 2019-2023 роки з різними замовниками (юридичними особами), яка містить інформацію про найменування контрагента, ЄДРПОУ, адресу. * В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з прибирання із загальною площею прибирання від 3000 м² та терміном дії не менше 6 місяців». На виконання цього, ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» було надано документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вих. №б/н від 16.12.2023 р., разом з тим, такий документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вих. №б/н від 16.12.2023 р. не відповідає підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. 10. Відповідно до пункту 2 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник встановлює перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції іншим вимогам замовника, а саме: Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців). Разом з тим, тендерна пропозиція ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» не містить копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців). 11. Відповідно до пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник встановлює перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції іншим вимогам замовника, а саме: Довідка, з відомостями про Учасника, за формою, наведеної нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми. На виконання цього, ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» було надано документ «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» вих. №б/н від 15.12.2023 р., разом з тим, такий документ «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» вих. №б/н від 15.12.2023 р. не відповідає пункту 5 Додатку 5 до тендерної документації. 12. Відповідно до пункту 15 Додатку 5 до тендерної документації, Замовник встановлює перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції іншим вимогам замовника, а саме: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий державним реєстратором, уповноваженою особою суб'єкта державної реєстрації або уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. На виконання цього, ПІДПРИЄМСТВОМ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» було надано «ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», разом з тим, такий «ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» не відповідає пункту 15 Додатку 5 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку № 4 до тендерної документації; - довідку уповноваженого органу (ДПСУ) про інформацію щодо зареєстрованих рахунків учасника (довідка має бути видана не раніше 2024 року); - довідки про відкриття рахунку та відсутності заборгованості по кредитним рахункам від усіх банківських установ в яких обслуговується учасник (довідка має бути видана після дати публікації закупівлі); - тендерна пропозиція має бути завірена шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Замовник перевіряє КЕП на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище, ім’я, по батькові особи, уповноваженої на підписання документа/пропозиції (власника ключа), посада (у разі якщо учасник – юридична особа); - копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління); - оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації, строк дії якої повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції учасника; - один із таких документів: бухгалтерську довідку про наявність вказаних основних засобів у власності Учасника або скановані копії договорів оренди майна або договорів про надання відповідних послуг, які є чинними протягом строку дії договору про закупівлю; - Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (форма № 2), які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, із інформацією про працівників учасника, зокрема ПІБ працівників та робітників, підставу залучення (трудовий договір/контракт/договір цивільно–правового характеру або працівник субпідрядника). Працівники, які будуть задіяні до роботи на об’єкті Замовника повинні бути громадянами України та мати реєстрацію на території України. Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника наступних працівників: - не менше десяти прибиральниць (прибиральників); - Не менше двох працівників, що мають право виконувати роботи на висоті (на підтвердження надати відповідні документи про проходження навчання на допуск до виконання вищевказаних робіт (відповідними документами про проходження навчання вважаються: свідоцтво (посвідчення тощо) та протокол (витяг з протоколу) перевірки знань з питань охорони праці (ці документи повинні містити посилання на номер та назву НПАОП 0.00-1.1507 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»)). Документи повинні бути дійсні згідно чинного законодавства України; - Не менше одного водолаза (на підтвердження надати свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією водолаз); - Трудові книжки або накази про прийняття на роботу та переведення на займану посаду чи витяги із них, або копії договорів цивільно-правового характеру або копії трудових договорів чи контрактів. У разі надання договорів цивільно-правового характеру у них повинно бути вказано строк їх дії (вказано конкретні строки виконання робіт та дії договору), що повинен бути не меншим від строку надання послуг, що є предметом цієї закупівлі; - Копію договору на проведення періодичного профілактичного медичного огляду працівників, відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 21 травня 2007 року № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» (строк дії такого договору повинен бути не менше ніж строк надання послуг предмета закупівлі); - Медичні довідки про проходження медогляду працівників дійсні згідно чинного законодавства України; - Довідку згідно форми №1 з інформацією про наявність досвіду виконання не менше 2-х (двох) аналогічних договорів за 2019-2023 роки з різними замовниками (юридичними особами), яка містить інформацію про найменування контрагента, ЄДРПОУ, адресу. * В контексті цієї закупівлі аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг з прибирання із загальною площею прибирання від 3000 м² та терміном дії не менше 6 місяців»; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/картка про присвоєння ідентифікаційного коду, у разі відсутності з релігійних переконань, копію сторінки паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців); - Довідку, з відомостями про Учасника, за формою, наведеної нижче. Учасник не повинен відступати від даної форми; - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, виданий державним реєстратором, уповноваженою особою суб'єкта державної реєстрації або уповноваженою особою центру надання адміністративних послуг не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.