Період оскарження умов закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 465 260,32 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 2 326,30 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління містобудування та архітектури виконавчого комітету Рівненської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02499015 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Герман Ірина |
Телефон: | +380362620411 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця Казимира Любомирського, 6 |
1 |
І. Перелік виявлених невідповідностей 1. Учасником не надано/пред’явлено оригінали документів, що підтверджують проходження посадової особи, відповідальної за проведення інструктажів з охорони праці при виконанні робіт на висоті та проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при COVID-19. 2. Учасником не підтверджено повне виконання аналогічного-аналогічних договору/договорів. 3. Учасником не підтверджено кваліфікацію працівників. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Пункт 1.10 розділу 3 “Основні вимоги щодо надання Послуг та їх якості” Додатку № 2 до тендерної документації. Учасник зобов’язаний надати/пред’явити оригінали документів, що підтверджують проходження посадової особи, відповідальної за проведення зазначених інструктажів, навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, охорони праці при виконанні робіт на висоті, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при COVID-19. 2. Пункт 1 Таблиці “Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку № 3 до тендерної документації. Аналогічний/і договір/договори має/мають бути наданий/і з додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, рахунками, додатковими угодами тощо). Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору мають бути подані в повному обсязі. 3. Пункт 2 Таблиці “Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям” Додатку № 3 до тендерної документації. Документи, які учасник надає для підтвердження кваліфікації 1. завірені копії першої, другої та сторінки трудової книжки (або інший документ), що підтверджує факт працевлаштування працівника у Учасника; 2. завірені копії наказів про призначення на посаду;3. повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання). ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Подати документи, що підтверджують проходження посадової особи, відповідальної за проведення зазначених інструктажів, з охорони праці при виконанні робіт на висоті, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, в тому числі при COVID-19. 2. Подати первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору за січень 2023 укладеного між ФОП Слісь Тетяною Леонідівною та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Черкаській області № 004488-а від 04.01.2022 та Подати первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору за березень 2022, січень 2023, лютий 2023 укладеного між ФОП Слісь Тетяною Леонідівною та Головним управлінням Пенсійного фонду України в Чернігівській області № 79 від 16.02.2022. 3.Подати документи, щодо кожного працівника котрий зазначений у Довідці про наявність працівників (виконавців) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:1. завірені копії першої, другої та сторінки трудової книжки (або інший документ), що підтверджує факт працевлаштування працівника у Учасника; 2. завірені копії наказів про призначення на посаду; 3. повідомлення про прийняття на роботу (з відміткою податкової інспекції про отримання або копії квитанції про отримання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.