Період оскарження умов закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136-4-21-77 З технічних питань: Фахівець тел.(05136) 4-11-62. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 90 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "НАЕК "Енергоатом" філія ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Франко Юрій Аркадійович |
| Телефон: | +380513642177 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
3 |
У відповідності до п.40 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника Науково-дослідна установа «Український науково-дослідний інститут екологічних проблем», код ЄДРПОУ 01018083 на закупівлю послуг за темою: «Відстеження, моніторінг забруднень і відновлення» (Визначення фактичних рівнів токсичності п’яти водовипусків зворотних вод підприємства для контролю відповідності їх якості встановленим нормативам токсичності) РПЗ – 2023 № 8,33 (UA-P-2024-01-03-001529-b). Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-02-05-010738-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) перелік виявлених невідповідностей: - відсутній лист-відгук контрагента, для якого надавалася аналогічна послуга; - у довідці від 12.02.2024 № 54/01-08/5 відсутня інформація щодо стажу роботи працівників, необхідних для надання послуг; - у довідці від 12.02.2024 № 54/01-08/1 відсутня інформація щодо найменування та кількісті складових матеріально-технічної бази (обладнання, устаткування, приладів, засобів виробництва, власних та/або орендованих виробничих фондів тощо), необхідних для надання послуг. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерна документація, Розділ III «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», частина 5 «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей»: - копія листа-відгука контрагента, для якого надавалася аналогічна послуга. В листі-відгуку повинна міститися інформація щодо якості та надання/ не надання послуг в повному обсязі. У разі участі об’єднання учасників на підтвердження своєї відповідності такому критерію довідка надається з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання; - довідка учасника (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» ТСдоПЗ(п).23.0027.0107-2023 за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу) В довідці повинна міститися наступна інформація: посада працівників, необхідних для надання послуг; стаж роботи працівників, необхідних для надання послуг; - довідка учасника (складена в довільній формі) щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» ТСдоПЗ(п).23.0027.0107-2023 за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: найменування та кількість складових матеріально-технічної бази (обладнання, устаткування, приладів, засобів виробництва, власних та/або орендованих виробничих фондів тощо), необхідних для надання послуг. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати лист-відгук контрагента, для якого надавалася аналогічна послуга; - доповнити довідку від 12.02.2024 № 54/01-08/5 про наявність в УКРНДІЕП працівників відповідної кваліфікації, а саме вказати стаж роботи працівників, необхідних для надання послуг; - доповнити довідку від 12.02.2024 № 54/01-08/1 про матеріально-технічної базу УКРНДІЕП, а саме найменування та кількість складових матеріально-технічної бази (обладнання, устаткування, приладів, засобів виробництва, власних та/або орендованих виробничих фондів тощо), необхідних для надання послуг. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від _19.02.2024__ № _605__
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.