Період оскарження умов закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 10-02-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 541 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 5 416,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Деснянська районна в місті Києві державна адміністрація |
ЄДРПОУ: | 37415088 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Федченко Тетяна Вікторівна |
Телефон: | 380445461279 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02225, Україна, Київська область,Київ, проспект Червоної Калини, будинок 29 |
4 |
Вимога про усунення невідповідностей Відповідно до п.2 таблиці 1, додатку № 1 Тендерної документації, Учасник не надав у складі тендерної пропозиції Довідку, складену у довільній формі, про наявність не менше 5 (п’яти) працівників (кількість працівників має розраховуватись враховуючи, що площа об’єкту прибирання становить 4467.99 м2) відповідної кваліфікації, які будуть залучатися до надання послуг Замовнику та які мають необхідні знання та досвід, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису (зазначити ПІБ, досвід роботи на підприємстві Учасника). З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково мав надати: копії трудових книжок працівників (першої сторінки та сторінки останнього запису про працевлаштування) або документ що підтверджують трудові/цивільно-правові відносини таких працівників з учасником, або повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладання гіг-контракту з квитанцією які підтверджують факт працевлаштування; копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; копії медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; Учасником надається згода на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких наведено у пропозиції Учасника. Вищезазначені документи відсутні. Відповідно до п.5, таблиці 1, додатку № 1 Тендерної документації , учасник не надав у складі тендерної пропозиції скан-копію Договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при наданні послуг з прибирання (страхова сума за договором повинна становитиме менше суми закупівлі), до копії договору подати копію платіжного доручення на оплату страхових внесків- зазначені документи відсутні. Відповідно до п 6, таблиці 1, додатку №1 Тендерної документації Учасник не надав у складі тендерної пропозиції фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 №73 або скорочену фінансову звітність до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи. У разі якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону - зазначений документ відсутній.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.