Період оскарження умов закупівлі - по 01-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-02-2024, 00:00
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), в межах бюджетних призначень на відповідний період
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 620 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти Холмківської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області |
ЄДРПОУ: | 43978794 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бондар Світлана Миколаївна |
Телефон: | +380502289957 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 89435, Україна, Закарпатська область,село Коритняни , вулиця Духновича, будинок 66В |
2 |
Відповідно до вимог Додатку 1 затвердженої тендерної документації від 25 січня 2024 року встановлений перелік інших документів, які надає Учасник торгів, а саме: «Заповнену «Форму пропозицій» до документації, яка подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності)». Форма тендерної пропозиції встановлена Додатком 3 до тендерної документації. Відповідно до п.5 форми тендерної пропозиції Учасником заповнюється повне найменування. Учасник ТОВ «УЖ-СТРОЙ» надано тендерну пропозицію (вих. 16 від 02.02.2024 року). Проте пропущені дані Учасника в пункті 5. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями – надати оновлену Форму пропозиції, відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.