Період оскарження умов закупівлі - по 29-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 780 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТУАЛЬНА СЛУЖБА" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 44155506 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олександр Малявко |
| Телефон: | +380687374647 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 67571, Україна, Одеська область,Лиманський р-н, село Фонтанка(з) , вул.Степна, будинок 4 |
4 |
На відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі пункту 43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.Учасником документально не підтверджено вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при надані послуг. Замовником була зазначена вимога «Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при надані послуг. Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення обладнання та матеріально-технічно бази, Учасник повинен надати: • скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, про надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, про надання послуг та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); • скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). • оригінал листа-підтвердження, що власник (орендодавець/надавач послуг) не заперечує щодо використання його транспортних засобів/будівельних машин і механізмів (основних засобів) для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність транспортного засобу, що відповідає вимогам надання послуг за предметом закупівлі.», на підтвердження учасником було документальне підтвердження вимоги (файли «1.1. Довідка МТБ;1.1.1. Екскаватор HITACHI 39127ВН ЕЛ;1.1.2. свідоцтво про реєстрацію ВН4241ОС;1.1.3. cвідоцтво про реєстрацію ВН6031СХ;1.1.4. свідоцтво про реєстрацію ВН 9728 ІР;1.1.5.. свідоцтво про реєстрацію ВН 97-01 ІР; 1.1.6. Видаткові накладні контейнери (8 куб.м) 35 од; 1.1.7. Видаткові накладні контейнери (15 куб.) 12 од.;1.1.8. Балансова довідка про контейнери»), що суперечить вимозі «Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування;». Відповідно до Довідки про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залучені при надані послуг № 30-01/53/22-10-0500 від 30.01.2024 року право власності на Вантажний сміттєвоз марка MAN модель 18.232 держ.номер ВН9964ЕЕ Рік випуску: 1992 р. та Вантажний сміттєвоз-С марка MERCEDEC-BENZ модель ATEGO держ.номер ВН9411ЕК Рік випуску: 2002р. підтверджується свідоцтвом про реєстрацію ТЗ, проте не надано підтвердження. Вимагаємо усунути невідповідності та надати інформацію та/або документи на відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при надані послуг.Також учасником документально не підтверджено вимогу підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником була зазначена вимога «Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові працівників), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин з Учасником надаються: - для працівників за основним місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - для працівників за неосновним місцем роботи - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників за сумісництвом, відповідно до довідки. Обов'язково надається повідомлення з Державної фіскальної служби України про прийняття працівника на роботу та квитанція; - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод - відповідний договір. Нормативна кількість та професійність працівників повинна відповідати умовам надання послуг.», на підтвердження учасником було надано документальне підтвердження вимоги (файли «1.2. Довідка працівники;4.6. Наказ про призначення директора Радченко Н.В.;1.2.1. Накази про прийом Глоба І.А.;1.2.2.. Наказ про прийом Соколова Н.В.;1.2.3. .Посвідчення водія Добровольський А.С.;1.2.4. Накази про прийом Добровольский А.С.;1.2.5. Посвідчення водія Ратушняк О.А.;1.2.6.. Накази про прийом Ратушняк О.А.;1.2.7. Посвідчення водія Олійник О.В.;1.2.8. Накази про прийом Олійник О.В.;1.2.9. Посвідчення водія Коржебан Р.І.;1.2.10. Наказ про прийом Коржебан;1.2.11. Посвідчення тракториста машиніста Кашуба М.Г.;1.2.12. Накази про прийом Кашуба М.Г.;1.2.13. Наказ з ОП відровідальний;1.2.14. Посвідчення з перевірки знань питань охорони праці Глоба І.А.»), що не відповідає умовам надання послуг відповідно до діючого законодавства та вимог Тендерної документації. Вимагаємо усунути невідповідності та надати інформацію та/або документи на відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
На відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року із змінами діючими на момент початку проведення закупівлі пункту 43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.Учасником документально не підтверджено вимогу підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при надані послуг. Замовником була зазначена вимога «Довідка про наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при надані послуг. Для підтвердження наявності та відповідності надаються наступні документи: - у разі, якщо матеріально-технічна база є власною надається Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності, або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копії договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення обладнання та матеріально-технічно бази, Учасник повинен надати: • скан-копії оригіналу договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, про надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, про надання послуг та ін., на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); • скан-копії оригіналу, акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). • оригінал листа-підтвердження, що власник (орендодавець/надавач послуг) не заперечує щодо використання його транспортних засобів/будівельних машин і механізмів (основних засобів) для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Обов’язкова наявність транспортного засобу, що відповідає вимогам надання послуг за предметом закупівлі.», на підтвердження учасником було документальне підтвердження вимоги (файли «25.Довідка про МТБ;26.Балансова;27.Підтвердження від орендодавця;28.1.ТП-ВН2625АН;28.2.ТП-ВН2781IX;28.3.ТП-ВН4348ІХ;28.4..ТП-ВН6142ІТ;28.5.Договір оренди»), що не відповідає умовам надання послуг відповідно до діючого законодавства та вимог Тендерної документації. Вимагаємо усунути невідповідності та надати інформацію та/або документи на відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при надані послуг.Також учасником документально не підтверджено вимогу підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Замовником була зазначена вимога «Довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові працівників), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин з Учасником надаються: - для працівників за основним місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників; - для працівників за неосновним місцем роботи - копії наказів про прийняття на роботу таких працівників за сумісництвом, відповідно до довідки. Обов'язково надається повідомлення з Державної фіскальної служби України про прийняття працівника на роботу та квитанція; - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод - відповідний договір. Нормативна кількість та професійність працівників повинна відповідати умовам надання послуг.», на підтвердження учасником було надано документальне підтвердження вимоги (файли «29.Довідка про працівників;30.Водійські посвідчення Погон;32.Прием на работу в организацию № 21-К от 04 ноября 2022 г.»), що не відповідає умовам надання послуг відповідно до діючого законодавства та вимог Тендерної документації. Вимагаємо усунути невідповідності та надати інформацію та/або документи на відповідність кваліфікаційним критеріям, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.