Період оскарження умов закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-02-2024, 00:00
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 763 586,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 635,87 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 03327664 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vodokanal.kiev.ua/ua |
| Контактна особа: | Бойко Інна Гаврилівна |
| Телефон: | 380442801536 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01015, Україна, Київська область,Київ, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПП "ДІМІД" Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації по закупівлі згідно ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання, 90913200-2 Послуги з очищення резервуарів (послуги з очищення паливних підземних резервуарів) тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з: - листом у довільній формі, який підтверджує ознайомлення Учасника з проектом договору та виражає його згоду щодо виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проекту Договору. - оригіналом або копією Статуту або іншого установчого документа. Учасником ПП "ДІМІД" у складі тендерної пропозиції не надано зазначені документи згідно вимог пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, керуючись частиною дев’ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Ураховуючи зазначене, для виправлення невідповідностей учаснику ПП "ДІМІД" необхідно завантажити в електронну систему закупівель: - лист у довільній формі, який підтверджує ознайомлення Учасника з проектом договору та виражає його згоду щодо виконання своїх зобов’язань, у разі підписання з ним договору на основі зазначеного проекту Договору. - оригінал або копію Статуту або іншого установчого документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.