Період оскарження умов закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 232 100,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 160,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальне управління Державного бюро розслідувань, розташоване у місті Львові |
| ЄДРПОУ: | 42334907 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Дячок Галина Богданівна |
| Телефон: | +380982647508 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,місто Львів, вулиця Кривоноса, будинок 6 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПММ-СЕРВІС" були виявлені невідповідності, а саме: Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини другої статті 16 Закону) у Додатку 1 до Тендерної документації, містить вимоги: - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: для підтвердження відповідності – 2.2 Наявність працівників підтверджується сканованою копією виписки зі штатного розпису або копією штатного розпису. Учасником надано Копію штатного розпису затверджений Наказом від 01.01.2024 №28/12, де в п. 1 прописано: «Затвердити і ввести в дію з 01 грудня 2024р. новий штатний розпис…» , що є не зрозумілим для прийняття об’єктивного рішення. - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: для підтвердження відповідності - 3.1 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) за останні 2 роки. Учасником надано відповідну довідку та копії договорів про надання послуг прибирання, актів виконаних робіт та листів-відгуків до них за 2021 рік. Відповідно до п. 43 Особливостей та Розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: -Копію чинного штатного розпису; -Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічного предмету закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації) за останні 2 роки; - скановану копію виконаного аналогічного договору предмету закупівлі, копії Актів здачі-приймання робіт (надання послуг); надати скановану копію листа-відгука про співпрацю. Відгук повинен бути належно оформленим, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.