Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 27-01-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 648 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 240,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 05493562 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://amosovinstitute.org.ua |
| Контактна особа: | Костянтин Руденко |
| Телефон: | +380442498999 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03110, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Амосова, 6 |
4 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
З огляду на інформацію викладену у висновку проведення моніторингу закупівлі, а саме: встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також встановлені Замовнику зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку Замовник станом на 27.02.2024 року не має можливості внести зміни до тендерної документації та усунути невідповідність нормам чинного законодавства.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
09-03-2024, 00:03
Період оскарження:
з 27-02-2024, 14:28 по 09-03-2024, 00:00
Документи:
Шановний Учаснику! При детальному розгляді Вашої тендерної пропозиції були виявлені наступні невідповідності: 1) Учасник у складі пропозиції повинен надати заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», яка заповнюється за формою складеною відповідно до п.1.5.6 Розділу ІІІ тендерної документації (Учасник не повинен відступати від даної форми) (Відсутня). Просимо виконати вимогу, що зазначено в Розділі ІІІ, п.1.1, тендерної документації, щодо надання заповненоъ форми «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ», що вимагалась умовами тендерної документації. 2) п.п. 6, п. 5.1., Розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу про надання наступної інформації «… Учасник має здійснити декларування відсутності підстави, визначеної абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції листа-гарантії за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією наведеною нижче: «На вимогу абзацу чотирнадцятого пункту 47 Особливостей ____________________ (найменування учасника), підтверджує, що (обрати потрібний варіант): із Замовником раніше не було укладено договорів або не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору або нами вжито заходи для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, шляхом надання документів щодо сплати або зобов’язання сплати відповідних зобов’язань та відшкодування завданих збитків (документи додаються).»…» У складі тендерної пропозиції Вами надана інформація, що не відповідає вимогам встановленим в тендерній документації . Невідповідність просимо усунути шляхом завантаження оновленого листа - гарантії, що повинен бути заповнена відповідно вимог тендерної документації (у листі зазначити другий варіант – «…не має невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору…». 3) Учасник у складі пропозиції повинен надати Сканований лист – згоду учасника з Істотними умовами договору про закупівлю, зазначеними у тендерній документації (Відсутня). Невідповідність просимо усунути шляхом завантаження зазначеного листа. 4) Учасник у складі пропозиції повинен надати Сканований лист – згоду учасника з Проектом договору про закупівлю, зазначеному у п.3.2. Розділу VI тендерної документації (Відсутня). Невідповідність просимо усунути шляхом завантаження зазначеного листа. Згідно з «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), керуючись п. 40 зазначених Особливостей повідомляємо Вам про необхідність усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих у складі тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.