Період оскарження умов закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 527 660,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 638,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 45 000,00 UAH |
| Замовник: | Головне управління ДПС у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 43983495 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kh.tax.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Коробченко Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380577028533 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61057, Україна, Харківська область,Харків, вул. Пушкінська, 46 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасник у складі своєї тендерної пропозиції згідно тендерної документації повинен надати: 1. Відповідно до пункту 1.4 Підтвердження реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Додатку 2 до тендерної документації: Відповідно абзацу першого частини третьої статті 22 Закону Замовник вимагає від учасника надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано файл «Витяг ЄДР 25.08.2023 року.pdf» в якому не зазначена дата формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) із зазначенням дати формування витягу не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. 2. Згідно пункту 2.3.1 Додатку 2 до тендерної документації Оригінал листа-відгуку від замовника, інформація про якого надається учасником згідно з підпунктом 2.3.1 цього пункту, про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором, з обов’язковим зазначенням: предмету договору, ціни договору, строку дії договору, номеру та дати його укладення. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Лист-відгук ДПІ Донецьк.pdf» від 18.01.2022 № 802/6/05-99-10-04-02 згідно яким ціна послуг відрізняється від наданих Учасником на підтвердження виконання аналогічних договорів «Договір ДПІ Донецьк №32 від 12.04.2021 року+ДУ 1.pdf», та «ДПІ Донецьк ДУ 2.pdf». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Оригінал листа-відгуку від замовника, інформація про якого надається учасником згідно з підпунктом 2.3.1 цього пункту, про належне виконання учасником зобов’язань за виконаним договором, з обов’язковим зазначенням: предмету договору, ціни договору, строку дії договору, номеру та дати його укладення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.