Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
| ЄДРПОУ: | 42269168 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dms.kievcity.gov.ua |
| Контактна особа: | Володимир Видиш |
| Телефон: | +380683563611 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01001, Україна, м. Київ,Київ, вул. Хрещатик, 12 |
3 |
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж Учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до розгляду тендерної пропозиції Учасника та на виконання пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) Учаснику на підтвердження пункту 1.2 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення. «1.2. Для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень Замовника. Учаснику на підтвердження надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення; • Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням).» Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи які підтверджують дану вимогу – «1.2. Для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень Замовника. Учаснику на підтвердження надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення; Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням).» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). 2) Учаснику на підтвердження пункту 1.3 додатку 1 тендерної документації «Для ефективного надання послуг з прибирання приміщень Учасник повинен мати у користуванні (наявність власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу тощо) наступну техніку» вимагалось надати документи які підтверджують право власності на «Пилосос; Пилосос з парогенератором і функцією хімчистки;» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Для підтвердження наявності зазначеної техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують право власності на неї: - Копії видаткових накладних на отримання товарно-матеріальних цінностей; - Платіжні інструкції про оплату товару; - Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, обладнання тощо; 3) Учасник на підтвердження пункту 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації вимагалось надати документи: - довідка в довільній формі про наявність не менше 5 (п’яти) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги. - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; - копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; - медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи: - довідка в довільній формі про наявність не менше 5 (п’яти) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги. - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; - копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; - медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: - довідка в довільній формі про наявність не менше 5 (п’яти) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги. - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; - копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; - медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; 4) Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку про наявність відповідальної особи за охорону праці на підприємстві. - посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці.» Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи: - посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці.» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: - посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці.» 5) Відповідно до пункту 2 додатку 2 тендерної документації Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). - оригінал платіжного доручення на оплату страхових внесків. Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи: - оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). - оригінал платіжного доручення на оплату страхових внесків. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: - оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). - оригінал платіжного доручення на оплату страхових внесків.
Відповідно до розгляду тендерної пропозиції Учасника та на виконання пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) Учасник на підтвердження пункту 1.2 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення. «1.2. Для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень Замовника. Учаснику на підтвердження надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення; • Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням).» Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи які підтверджують дану вимогу – «1.2. Для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень Замовника. Учаснику на підтвердження надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення; Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням).» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). 2) Учасник на підтвердження пункту 1.3 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати документи які підтверджують право власності на «Пилосос; Пилосос з парогенератором і функцією хімчистки;» Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку без номеру від 15.01.2024 р. «Довідка обладнання, та матеріально-технічна база» в якій зазначено перелік власного стаціонарного обладнання та довідка без номеру від 15.01.2024 р «Довідка обладнання, та матеріально-технічна база Обладнання двірників» в якій зазначено Обладнання В зазначених довідках відсутня інформація про пилосос з парогенератором і функцією хімчистки, також відсутні документи які підтверджують право власності на позиції які вимагались Замовником відповідно до пункту 1.3 додатку 1 тендерної документації а саме: «Для підтвердження наявності зазначеної техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують право власності на неї: - Копії видаткових накладних на отримання товарно-матеріальних цінностей; - Платіжні інструкції про оплату товару; - Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, обладнання тощо;» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Надати копії документів, які підтверджують право власності на неї: - Копії видаткових накладних на отримання товарно-матеріальних цінностей; - Платіжні інструкції про оплату товару; - Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, обладнання тощо; 3) Учасник на підтвердження пункту 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації вимагалось надати документи: повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; • копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; • медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи: повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; 4) Відповідно до підпункту 2 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копію паспорта (заповнені сторінки, в т.ч. місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України оформленого у вигляді ID-паспорта-картки (із витягом з реєстру територіальної громади - документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами) Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: копію паспорта (заповнені сторінки, в т.ч. місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України оформленого у вигляді ID-паспорта-картки (із витягом з реєстру територіальної громади - документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами) 5) Відповідно пункту 1 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність відповідальної особи за охорону праці на підприємстві, натомість Учасником надано гарантійний лист в довільній формі, що не відповідає вимогам тендерної документації; Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати довідку про наявність відповідальної особи за охорону праці на підприємстві. 6) Відповідно пункту 2 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). 7) Відповідно пункту 3 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; На підтвердження виконання вимог захисту довкілля Учаснику потрібно надати: - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; Примітки: Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; На підтвердження виконання вимог захисту довкілля Учаснику потрібно надати: - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; Примітки: Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. 8) Відповідно пункту 4 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документів На основні види миючих, засобів для чищення та дезінфікуючих засобів (мийний засіб для унітазів; засіб для видалення вапняного нальоту та іржі; мийні засоби для сантехніки, скла, дзеркал, підлоги) учасник має надати Декларацію про відповідність виробника технічному регламенту мийних засобів, відповідно до Постанови кабінету міністрів України від 20.08.2008 р. №717, а також підтвердити, шляхом надання Сертифіката відповідності (якості) на засоби для чищення та дезінфікуючі, що вони відповідають чинним нормам, стандартам або вимогам технічних регламентів, відповідно до закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Сертифікат відповідності (якості) має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати документи на основні види миючих, засобів для чищення та дезінфікуючих засобів (мийний засіб для унітазів; засіб для видалення вапняного нальоту та іржі; мийні засоби для сантехніки, скла, дзеркал, підлоги) учасник має надати Декларацію про відповідність виробника технічному регламенту мийних засобів, відповідно до Постанови кабінету міністрів України від 20.08.2008 р. №717, а також підтвердити, шляхом надання Сертифіката відповідності (якості) на засоби для чищення та дезінфікуючі, що вони відповідають чинним нормам, стандартам або вимогам технічних регламентів, відповідно до закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Сертифікат відповідності (якості) має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації.; Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати - Декларацію про відповідність виробника технічному регламенту мийних засобів, відповідно до Постанови кабінету міністрів України від 20.08.2008 р. №717, а також підтвердити, шляхом надання Сертифіката відповідності (якості) на засоби для чищення та дезінфікуючі, що вони відповідають чинним нормам, стандартам або вимогам технічних регламентів, відповідно до закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Сертифікат відповідності (якості) має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації. 9) Відповідно пункту 4 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано паспорт безпечності на речовину, яка буде застосовуватися під час прибирання (відчищання) окремих елементів сантехніки та кранів (змішувачів). Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати Паспорт безпеки в якому має бути зазначено хімічний склад та властивості продукту, ідентифікація небезпечності, заходи першої допомоги, правила зберігання, інформація про токсичність та вплив на навколишнє середовище
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.