Закупівлю оголошено - 12-01-2024, 19:56. Дата останніх змін - 14-02-2024, 16:26

ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з прибирання офісних приміщень, які знаходяться в будинку за адресою: місто Київ, вулиця Хрещатик, 12 4-й поверх)

Закупівля: UA-2024-01-12-010812-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-01-12-004968-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 12-01-2024, 19:56
по 17-01-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 12-01-2024, 19:56
по 20-01-2024, 06:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 22-01-2024, 11:30
по 22-01-2024, 11:59

Період оскарження умов закупівлі - по 17-01-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 17-01-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:140 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 400,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
ЄДРПОУ:42269168 Досьє YouControl
Сайт:http://dms.kievcity.gov.ua
Контактна особа:Володимир Видиш
Телефон:+380683563611
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01001, Україна, м. Київ,Київ, вул. Хрещатик, 12
3


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
ДК 021:2015: 90910000-9 Послуг ...
140 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 22-01-2024, 11:30
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з прибирання офісних приміщень, які знаходяться в будинку за адресою: місто Київ, вулиця Хрещатик, 12 4-й поверх

1
послуга
01001 Україна м. Київ вул. Хрещатик,12 (4-й поверх)
по 31-12-2024
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, пров.Диканський, будинок 9, 02121, Олександр Ясменко
Остаточна пропозиція:
136 510,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
136 510,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
06-02-2024, 08:19
Період подачі оскарження:
по 12-02-2024, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2024-01-12-010812-a-a1
Номер договору:
43
Дата підписання договору:
12-02-2024, 16:00
Строк дії договору:
з 12-02-2024 по 31-12-2024
136 510,00 UAH
Ціна договору
136 510,00 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА АНТОНОВА, будинок 5 А, офіс 303, 03186, Юрій Бондаренко
Остаточна пропозиція:
124 501,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
124 501,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 11-02-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 02-02-24, 17:58:08
24

Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж Учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення Учасниками виявлених невідповідностей. Відповідно до розгляду тендерної пропозиції Учасника та на виконання пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) Учаснику на підтвердження пункту 1.2 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення. «1.2. Для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень Замовника. Учаснику на підтвердження надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення; • Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням).» Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи які підтверджують дану вимогу – «1.2. Для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень Замовника. Учаснику на підтвердження надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення; Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням).» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). 2) Учаснику на підтвердження пункту 1.3 додатку 1 тендерної документації «Для ефективного надання послуг з прибирання приміщень Учасник повинен мати у користуванні (наявність власної, або такої, що використовується на правах оренди, лізингу тощо) наступну техніку» вимагалось надати документи які підтверджують право власності на «Пилосос; Пилосос з парогенератором і функцією хімчистки;» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Для підтвердження наявності зазначеної техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують право власності на неї: - Копії видаткових накладних на отримання товарно-матеріальних цінностей; - Платіжні інструкції про оплату товару; - Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, обладнання тощо; 3) Учасник на підтвердження пункту 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації вимагалось надати документи: - довідка в довільній формі про наявність не менше 5 (п’яти) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги. - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; - копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; - медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи: - довідка в довільній формі про наявність не менше 5 (п’яти) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги. - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; - копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; - медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: - довідка в довільній формі про наявність не менше 5 (п’яти) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги. - повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; - копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; - медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; 4) Відповідно до пункту 1 додатку 2 тендерної документації Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку про наявність відповідальної особи за охорону праці на підприємстві. - посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці.» Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи: - посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці.» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: - посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці.» 5) Відповідно до пункту 2 додатку 2 тендерної документації Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). - оригінал платіжного доручення на оплату страхових внесків. Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи: - оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). - оригінал платіжного доручення на оплату страхових внесків. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: - оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). - оригінал платіжного доручення на оплату страхових внесків.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 03-02-24, 17:58:08
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП "Бецун Віктор Миколайович"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Київська область, Глеваха, Глеваха, ул. Комсомольская, 181, 08630, Виктор Бецун
Остаточна пропозиція:
91 300,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
91 300,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 07-02-2024, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-01-24, 16:46:37
24

Відповідно до розгляду тендерної пропозиції Учасника та на виконання пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1) Учасник на підтвердження пункту 1.2 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення. «1.2. Для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень Замовника. Учаснику на підтвердження надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення; • Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням).» Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи які підтверджують дану вимогу – «1.2. Для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень Замовника. Учаснику на підтвердження надати копії документів, що підтверджують наявність у Учасника приміщення; Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням).» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням). 2) Учасник на підтвердження пункту 1.3 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати документи які підтверджують право власності на «Пилосос; Пилосос з парогенератором і функцією хімчистки;» Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку без номеру від 15.01.2024 р. «Довідка обладнання, та матеріально-технічна база» в якій зазначено перелік власного стаціонарного обладнання та довідка без номеру від 15.01.2024 р «Довідка обладнання, та матеріально-технічна база Обладнання двірників» в якій зазначено Обладнання В зазначених довідках відсутня інформація про пилосос з парогенератором і функцією хімчистки, також відсутні документи які підтверджують право власності на позиції які вимагались Замовником відповідно до пункту 1.3 додатку 1 тендерної документації а саме: «Для підтвердження наявності зазначеної техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують право власності на неї: - Копії видаткових накладних на отримання товарно-матеріальних цінностей; - Платіжні інструкції про оплату товару; - Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, обладнання тощо;» Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: Надати копії документів, які підтверджують право власності на неї: - Копії видаткових накладних на отримання товарно-матеріальних цінностей; - Платіжні інструкції про оплату товару; - Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку орендованої техніки, обладнання тощо; 3) Учасник на підтвердження пункту 3 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» додатку 1 тендерної документації вимагалось надати документи: повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; • копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; • медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання; Учасником в складі тендерної пропозиції не надані документи: повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; 4) Відповідно до підпункту 2 пункту 4 Додатку №1 до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копію паспорта (заповнені сторінки, в т.ч. місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України оформленого у вигляді ID-паспорта-картки (із витягом з реєстру територіальної громади - документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами) Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: копію паспорта (заповнені сторінки, в т.ч. місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України оформленого у вигляді ID-паспорта-картки (із витягом з реєстру територіальної громади - документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами) 5) Відповідно пункту 1 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано довідку про наявність відповідальної особи за охорону праці на підприємстві, натомість Учасником надано гарантійний лист в довільній формі, що не відповідає вимогам тендерної документації; Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати довідку про наявність відповідальної особи за охорону праці на підприємстві. 6) Відповідно пункту 2 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). 7) Відповідно пункту 3 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; На підтвердження виконання вимог захисту довкілля Учаснику потрібно надати: - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; Примітки: Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015,IDT) «Система управління якістю. Вимоги» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; На підтвердження виконання вимог захисту довкілля Учаснику потрібно надати: - сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015,IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством з акредитації України; Примітки: Сертифікати ISO повинні містити печатку органу сертифікації, а у разі наявності вимоги щодо акредитації органу сертифікації Національним агентством з акредитації України – відповідний національний знак акредитації у поєднанні із знаком всесвітньої мережі органів з акредитації та інших організацій, залучених до діяльності з оцінки відповідності, додатково надати Атестат про акредитацію органу з сертифікації, яким видані дані сертифікати. Даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті. 8) Відповідно пункту 4 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано документів На основні види миючих, засобів для чищення та дезінфікуючих засобів (мийний засіб для унітазів; засіб для видалення вапняного нальоту та іржі; мийні засоби для сантехніки, скла, дзеркал, підлоги) учасник має надати Декларацію про відповідність виробника технічному регламенту мийних засобів, відповідно до Постанови кабінету міністрів України від 20.08.2008 р. №717, а також підтвердити, шляхом надання Сертифіката відповідності (якості) на засоби для чищення та дезінфікуючі, що вони відповідають чинним нормам, стандартам або вимогам технічних регламентів, відповідно до закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Сертифікат відповідності (якості) має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації. Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати документи на основні види миючих, засобів для чищення та дезінфікуючих засобів (мийний засіб для унітазів; засіб для видалення вапняного нальоту та іржі; мийні засоби для сантехніки, скла, дзеркал, підлоги) учасник має надати Декларацію про відповідність виробника технічному регламенту мийних засобів, відповідно до Постанови кабінету міністрів України від 20.08.2008 р. №717, а також підтвердити, шляхом надання Сертифіката відповідності (якості) на засоби для чищення та дезінфікуючі, що вони відповідають чинним нормам, стандартам або вимогам технічних регламентів, відповідно до закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Сертифікат відповідності (якості) має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації.; Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати - Декларацію про відповідність виробника технічному регламенту мийних засобів, відповідно до Постанови кабінету міністрів України від 20.08.2008 р. №717, а також підтвердити, шляхом надання Сертифіката відповідності (якості) на засоби для чищення та дезінфікуючі, що вони відповідають чинним нормам, стандартам або вимогам технічних регламентів, відповідно до закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Сертифікат відповідності (якості) має бути виданий уповноваженим органом з сертифікації. 9) Відповідно пункту 4 до Додатку №2 до тендерної документації «Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі» Учасником в складі тендерної пропозиції не надано паспорт безпечності на речовину, яка буде застосовуватися під час прибирання (відчищання) окремих елементів сантехніки та кранів (змішувачів). Учаснику необхідно усунути зазначені невідповідності шляхом завантаження до електронної системи закупівель уточнюючих або нових документів, а саме: надати Паспорт безпеки в якому має бути зазначено хімічний склад та властивості продукту, ідентифікація небезпечності, заходи першої допомоги, правила зберігання, інформація про токсичність та вплив на навколишнє середовище

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-01-24, 16:46:37

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФОП "Бецун Віктор Миколайович"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
91 300,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
91 300,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
124 501,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
124 501,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "СМАРТ ЕКО КЛІНІНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
136 510,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
136 510,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-01-2024, 19:57:17
Тип документа: Критерії прийнятності
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-01-2024, 19:56:44
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-01-2024, 19:56:44
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-01-2024, 19:56:44
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:12-01-2024, 19:56:44
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 12-01-2024, 19:56:42
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ