Період оскарження умов закупівлі - по 14-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 222 938,29 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 11 114,69 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 66 680,00 UAH |
Замовник: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
ЄДРПОУ: | 39754779 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
Контактна особа: | Ксенія Козлова |
Телефон: | +380567670336 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 17.01.2024 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Міська інфраструктура» Дніпровської міської ради ради, ЄДРПОУ: 39754779 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Послуги з благоустрою населених пунктів, утримання та прибирання елементів благоустрою по об’єкту: «Реконструкція площі Успенської у м. Дніпрі» 2.2. Кількість: 1 послуга 2.3. Місце надання послуг: 49000 Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро; 2.4. Строк надання послуг: 1 лют. 2024 – 31 груд. 2024. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 09.01.2024 року, UA-2024-01-09-000831-a 4. Дата та час початку Аукціону: не проводився. 5. Дата та час закінчення Аукціону: не проводився. 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей: Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ "ПАРКБУД-78" Місцезнаходження: ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛ., ДНІПРОВСЬКИЙ Р-Н, СМТ. СЛОБОЖАНСЬКЕ, ВУЛ. МЕЖОВА, БУД. 3 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1. Відповідно до Додатку 1 тендерної документації п.3.1 вимагається: 3.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (в Україні) із зазначенням предмету закупівлі договору (договорів), номеру та дати договору, суми виконання договору та назви контрагента, з яким було укладено договір. В складі пропозиції Учасника дана довідка, в якій не вірно вказано дату договору. 7.2. Відповідно до Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 5.Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством вимагається: 5.1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 4)наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Копії звітності за останній звітний период: - для юридичних осіб: копію балансу, звіту про фінансові результати; - для фізичних осіб-підприємців: копію податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи – підприємця. (Якщо учасник є новоствореною особою, і ще не складав та не подавав до органів державної податкової інспекції звітність відповідно до положень Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, яка вимагається Замовником для підтвердження наявності фінансової спроможності, то він у складі пропозиції надає лист-пояснення (в довільній формі), за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів). В складі пропозиції Учасника відсутні підтверджуючі документи. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.