Період оскарження умов закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-01-2024, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 383 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 6 918,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління житлово-комунального господарства та капітального будівництва Вознесенської міської ради |
ЄДРПОУ: | 20908003 Досьє YouControl |
Сайт: | http://voz.gov.ua |
Контактна особа: | Мазурець Сергій Валерійович |
Телефон: | +380513432134 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 56500, Україна, Миколаївська область,місто Вознесенськ, площа Центральна,1 |
1 |
За рішенням уповноваженої особи від 08.01.2024р. №6 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Послуги з прибирання та підмітання вулиць” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «90610000-6 - Послуги з прибирання та підмітання вулиць», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-08-003963-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНІТАРНА ОЧИСТКА МІСТА". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНІТАРНА ОЧИСТКА МІСТА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Виявлені невідповідності: - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства). На дану вимогу Тендерної документації Учасником було надано копію балансу та звіту про фінансові результати не за останній звітній період, а саме: за 2021 рік, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. - Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати інформаційний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2022 рік, або за 2023 рік, якщо баланс та звіт про фінансові результати за 2023 рік наявний. На дану вимогу Тендерної документації Учасником було надано довідку №17-15 від 11.01.2024р. про обсяг річного доходу (виручки) за 2021 рік, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Підпункт 1.4.1. Пункту 1.4 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації; - Підпункт 1.4.2. Пункту 1.4 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Учасник повинен завантажити копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітній період (копії завірені відповідно до норм чинного законодавства); - Учасник повинен надати інформаційний лист про обсяг річного доходу (виручки) за 2022 рік, або за 2023 рік, якщо баланс та звіт про фінансові результати за 2023 рік наявний. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 16 січня 2024 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.