Період оскарження умов закупівлі - по 11-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-01-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 9 700 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 48 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Димерська селищна рада |
ЄДРПОУ: | 04359488 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dymer.rada.org.ua |
Контактна особа: | Ткаченко Наталія Василівна |
Телефон: | +380459631481 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07330, Україна, Київська область,Димер, вул.Соборна, 19 |
1 |
ДИМЕРСЬКА СЕЛИЩНА РАДА Код ЄДРПОУ 04359488 ПРОТОКОЛ 17.01.2024 смт Димер Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 04.01.2024 року оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Послуги з благоустрою території Димерської ТГ (Послуги з комплексного утримання в належному стані території та об'єктів благоустрою території Димерської ТГ на І півріччя 2024 року) (ДК 021:2015 – 90610000-6 Послуги з прибирання та підмітання вулиць), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-01-04-006867-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі: 1) КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради , код в ЄДРПОУ 44580079 Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради, код ЄДРПОУ 44580079 виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1 Відсутні особисті підписи окремих працівників на першій сторінці трудової книжки, що завіряють правильність внесених відомостей та відсутність печаток в окремих трудових книжках працівників (відповідно до п.2.12 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників від 29 липня 1993 р. N 58) п.2 додатку 5 тендерної докуметації Копії трудових книжок з усуненими недоліками. 2 Відсутність копії оригіналу посвідчення та протоколу або витягу з протоколу, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань інженера з охорони праці з питань охорони праці, з питань пожежної безпеки, електробезпеки п.2 додатку 5 тендерної докуметації Копії оригіналу посвідчення та протоколу або витягу з протоколу, що підтверджують проходження навчання та перевірки знань інженера з охорони праці з питань охорони праці, з питань пожежної безпеки, електробезпеки 3 Відомості про прийняття на роботу працівника (наказ про прийняття на роботу) п.2 додатку 5 тендерної докуметації Усунути невідповідність дати прийняття на роботу (надати копію наказу про прийняття на роботу) 4 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. а саме: уточнення та підтверження достатньої кількості мотокіс відповідно до наданої в складі тендерної пропозиції довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій п.1 додатку 5 тендерної докуметації Учасник процедури закупівлі надає копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, машин та механізмів. Щодо кожної одиниці власного обладнання (інструментів, устаткування, приладів) за підписом керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно- сальдові відомості окремо по рахункам про знаходження основних засобів, необоротних активів, які включені учасником до таблиці, на балансі підприємства. Якщо транспортні засоби, машини, механізми або обладнання не є власністю Учасника, а залучена, орендована, лізинг,тощо то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, машини та механізми, обладнання та устаткування) надає відповідний договір з додатками до нього. У разі надання документу (договору), що підтверджує право користування (чи залучення) відповідним обладнанням, машиною чи механізмом, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель. В разі відсутності наявної техніки (транспортні засоби, машини та механізми, обладнання та устаткування) Учасник процедури закупівлі надає гарантійний лист щодо залучення техніки (транспортні засоби, машини та механізми, обладнання та устаткування), що необхідні для надання послуг. 5 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: підтвердження наявності складу та виробничої бази для зберігання машин та механізмів відповідно наданої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій п.1 додатку 5 тендерної докуметації Надання підтвердження наявності складу та виробничої бази для зберігання машин та механізмів відповідно заявленої довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом подання відповідної документації або довідки/ листа в довільній формі. 6 Відсутність в переліку довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. а саме: напівпричіп НТ-2-02 п.1 додатку 5 тендерної докуметації Надання оновленої загальної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій/ або відсутності портеби за даною позицїєю 7 Відсутність в переліку довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. а саме: причіп 2ПТС-4,5 п.1 додатку 5 тендерної докуметації Надання оновленої загальної довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій/ або відсутності портеби за даною позицїєю 8 Відсутність додаткової угоди/листа/довідки в довільній формі про продовження строку дії договору про надання послуг поводження з побутовим відходами на період надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Додаток 4 до Тендерної документації. А саме: 2. Послуга з вивозу та захоронення сміття. (обов’язковою вимогою є наявність договірних відносин з суб’єктом господарювання, який здійснює експлуатацію полігонів для складання ТПВ). Надання скан-копії додаткової угоди чи листа /довідки про продовження/пролонгацію строку дії договору про надання послуг поводження з побутовим відходами на період надання послуг відповідно до предмету закупівлі. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14 січня 2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 17.01.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради , код в ЄДРПОУ 44580079 з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КП Димерський комбінат комунальних послуг Димерської селищної ради , код в ЄДРПОУ 44580079 Уповноважена особа Наталія ТКАЧЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.