Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 149 327,77 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 493,28 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент захисту довкілля та адаптації до зміни клімату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 41819431 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кушпіль Павло Олександрович |
| Телефон: | +380443666413 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04080, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Турівська 28 |
1 |
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
В назві закупівлі, а також в предметі проекту договору та додатках до нього вказана не вірна назва Замовника
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
12-01-2024, 18:13
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами): 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі Поданої тендерної пропозиції не надано копію Статуту Учасника, або іншого установчого документу. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 5 підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати копію Статуту Учасника, або іншого установчого документу. 2.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі Поданої тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують повноваження особи щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 6 підпункту 1.1. пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати: - для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); - для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.