Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 330 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 650,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 900,00 UAH |
| Замовник: | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД" |
| ЄДРПОУ: | 42129720 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Леся Кашуба |
| Телефон: | +380500506473 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 76019, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Надрічна, буд. 4 Б |
2 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ПОГ «Сервіс Ленд" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. І. Перелік виявлених невідповідностей та перелік документів для усунення невідповідностей: 1.1. Згідно п.1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» на відповідність критерію «наявність матеріально-технічної бази та обладнання» від учасника вимагалося подання власної довідки з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг. До довідки включаються все власне та залучене, обладнання та устаткування, технології, які будуть використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі, відповідно до технічного завдання. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним обладнанням та матеріально-технічною базою. Документальне підтвердження учасник процедури закупівлі повинен надати на всі власні та залучені машини, спеціальну техніку, необхідні для надання послуг. Учасником у складі тендерної пропозиції надано власну довідку № 02 від 10.0.1.24 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де зазначено наявність: « підлогомийна машина, пилосос для сухого прибирання, пилосос для вологого прибирання» та надано оборотно-сальдову відомість від 08.01.24 з переліком наявної в учасника техніки. З поданих документів не зрозуміло, яку конкретно техніку та обладнання учасник планує залучити для надання послуг відповідно до технічного завдання за предметом закупівлі. 1.2. Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені та/або нові документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання, а саме: Власну довідку з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг. До довідки включаються все власне та залучене, обладнання та устаткування, технології, які будуть використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі, відповідно до технічного завдання. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник процедури закупівлі повинен надати документи на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним обладнанням та матеріально-технічною базою та надати інші документи щодо такої техніки (у випадку відсутності таких документів у складі тендерної пропозиції та інформації в оборотно-сальдовій відомості , поданій учасником у складі тендерної пропозиції). ІІ. Перелік виявлених невідповідностей та перелік документів для усунення невідповідностей: 2.1. Додатком 1 до тендерної документації вимагалося подання власної довідки з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, нобхідних для надання послуг (п.2.1.), де серед обов’язкових вимог участі в закупівлі є наявність в учасника миючої техніки: - підлогомийна машина - пилосос для сухого прибирання - пилосос для вологого прибирання. Термін випуску зазначеної техніки -не пізніше 2019 року. У складі тендерної пропозиції на відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію учасник подає копію технічного паспорту на обладнання та документ, що підтверджує сервісне обслуговування миючої техніки на весь період дії договору про закупівлю послуг з прибирання. Технічне завдання предмету закупівлі визначено в Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в табл.І «Перелік послуг та періодичність їх надання» вказано розміри підлоги для надання послуг з прибирання «Підлога: ковролінове покриття 220 кв.м, керамічна плитка 580 кв.м». Учасником у складі тендерної пропозиції надано документи, що підтверджують наявність в учасника підлогомийної машини KARCHER BR 30/4C. Відповідно до поданого учасником технічного паспорту на підлогомийну машину: машина призначена для прибирання поверхонь площею від 20 до 200 м2, при цьому теоретична продуктивність машини за площею становить 200 м2, практична продуктивність за площею становить 150 м2/год. Технічні параметри зазначеної підлогомийної машини свідчать про неможливість забезпечення виконання нею послуг, що є предметом закупівлі(миття підлоги площею 580 м2), та вказані в додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі». 2.2. Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені та/або нові документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання, а саме: Інформація про наявність підлогомийної машини, що буде використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі, відповідно до технічного завдання. У складі тендерної пропозиції на відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію учасник подає копію технічного паспорту на обладнання та документ, що підтверджує сервісне обслуговування миючої техніки на весь період дії договору про закупівлю послуг з прибирання. ІІІ. Перелік виявлених невідповідностей та перелік документів для усунення невідповідностей: 3.1. Відповідно до п.2.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує сервісне обслуговування миючої техніки на весь період дії договору про закупівлю послуг з прибирання. Учасником у складі тендерної пропозиції подано власну довідку 03 від 10.01.2024, в якій учасник підтверджує сервісне обслуговування миючої техніки без додавання документів, що підтверджують сервісне обслуговування. Для підтвердження сервісного обслуговування миючої техніки необхідно надати документи, що підтверджують сервісне обслуговування, якщо обслугоуавання іншою сервісною установою, або у випадку самостійного сервісного обслуговування техніки, - внести зміни в інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 3.2. Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені та/або нові документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання послуг за предметом закупівлі відповідно до технічного завдання, а саме: Для підтвердження сервісного обслуговування миючої техніки необхідно надати документи, що підтверджують сервісне обслуговування, або у випадку самостійного сервісного обслуговування техніки, внести зміни в інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.