Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 11-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 600 100,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 001,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Запорізька обласна рада |
| ЄДРПОУ: | 20507422 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://zor.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Гайдаржі Катерина Володимирівна |
| Телефон: | +380612390412 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69107, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, пр. Соборний, 164, м. Запоріжжя |
3 |
Враховуючи ст. 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постанову Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості), відповідно до Положення про уповноважену особу (осіб), відповідальну за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, затвердженого розпорядженням голови обласної ради від 10.11.2023 № 62-р, та з метою організації закупівлі по предмету Послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі Запорізької обласної ради (ДК 021:2015 – 90910000-9 - Послуги з прибирання) шляхом проведення процедури відкритих торгів з особливостями ідентифікатор закупівлі UA-2023-12-29-008363-a. Уповноважена особа вирішила: 1. Розглянути та затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником - Підприємство об’єднання громадян «Сервіс-Ленд» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі Запорізької обласної ради (ДК 021:2015 – 90910000-9 Послуги з прибирання). Відповідно до пункту 39 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік невідповідностей: 1. З урахуванням вимог пункту 2.2. «Учасник повинен підтвердити факт працевлаштування працівника(ків) шляхом надання у складі пропозиції копії штатного розпису, копій наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або копій трудових книжок, або інших документів, що підтверджують трудові відносини з Участником на кожного працівника зазначеного в довідці, які будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника» частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасником не було надано документів підтверджуючих факт працевлаштування працівника(ків) які будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника, а саме: копій наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або копій трудових книжок, або інших документів, що підтверджують трудові відносини з Участником. Отже, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності повинен надати копії наказів про прийняття на роботу або трудових договорів (контрактів) або копій трудових книжок, або інших документів, що підтверджують трудові відносини з Участником на кожного працівника зазначеного в довідці, які будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника. 2. Відповідно до вимог пункту 2.3. «Копії чинних довідок, видані в термін не раніше 01.11.2023, які підтверджують проходження медичного огляду всіх працівників учасника, що будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника.» частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасником не було надано жодних документів на працівників, які зазначені в цьому пункті Тендерної документації. Отже, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначеної невідповідності повинен надати копії чинних довідок, видані в термін не раніше 01.11.2023, які підтверджують проходження медичного огляду всіх працівників учасника, що будуть залучені для виконання договірних зобов’язань на об’єкті Замовника. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Законом та Особливостями.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.