Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 855 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 275,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент (Центр) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
| ЄДРПОУ: | 39785346 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kyivcnap.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Мірошніченко Валерій Миколайович |
| Телефон: | 380442026027 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02081, Україна, Київська область,Київ, вулиця Дніпровська набережна, будинок 19-Б |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Постанови Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. У Замовника наразі відсутня подальша потреба у закупівлі послуг за предметом Послуги з прибирання (послуги прибирання та утримання в чистоті приміщення та прибудинкової території) – код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 90910000-9 (закупівля № UA-2023-12-29-007724-a) у зв’язку із внесенням змін до структури Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг в частині створення структурного підрозділу з питань господарського забезпечення, до функцій якого належить прибирання Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг. З огляду на зазначене на виконання вимог підпункту 1 пункту 50 Постанови Замовник відміняє відкриті торги (закупівля № UA-2023-12-29-007724-a) з причин відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Крім того на виконання вимог пункту 50 Постанови у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
19-02-2024, 00:01
Період оскарження:
з 08-02-2024, 15:55 по 19-02-2024, 00:00
Документи:
Шановний Учасник, на підставі положень пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) інформую про наступне. 1) Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надання: - позитивних листів-відгуків від контрагентів (лише органи державної влади, чи органи місцевого самоврядування) по кожному вказаному у довідці аналогічному договору, видані не пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи контрагента та печаткою, у якому має бути зазначено дату його видачі та вихідний номер, посилання на номер та дату договору; предмет договору; суму договору, вартість наданих послуг, інформацію про своєчасність та якість надання послуг та відсутність претензій або зауважень з боку контрагента. Разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції подано листи-відгуки Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 20.12.2023 № 053-14375, Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.01.2024 № 108-114 та Управління молоді та спорту Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації від 04.01.2024 № 108/22-16, на яких відсутня печатка органу, що його видав, як того вимагала тендерна документація (див. Додаток 1) 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - кваліфікаційні критерії процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону Додатку 1 тендерної документації. 3) документи, які повинні бути подані учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛІНЕНЕРДЖІ» для усунення виявлених невідповідностей: - позитивні листи-відгуки, видані згідно вимог тендерної документації.
Шановний Учасник, на підставі положень пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) інформую про наступне. 1) Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надання: - довідки в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), що має містити: назва організації – Замовника (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування), № Договору, дата укладання Договору; - скановані копії аналогічних відповідно до предмету закупівлі договорів із усіма додатками до цього договору та підписаними актами, що підтверджують факт його повного виконання; - позитивні листи-відгуки від контрагентів (лише органи державної влади, чи органи місцевого самоврядування) по кожному вказаному у довідці аналогічному договору, видані не пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи контрагента та печаткою, у якому має бути зазначено дату його видачі та вихідний номер, посилання на номер та дату договору; предмет договору; суму договору, вартість наданих послуг, інформацію про своєчасність та якість надання послуг та відсутність претензій або зауважень з боку контрагента. Разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції подано Довідку від 05.01.2024 № 03 із зазначенням лише одного аналогічного договору, не зазначено номер та дату договору, як того вимагає тендерна документація (Додаток 1), та надано сканкопії одного договору та одного листа-відгуку. В тендерній документації вимагається надання не менше трьох аналогічних договорів. Також Учасником в складі тендерної пропозиції подано лист-відгук від 15.01.2021 № 233/08/42-21 Одеського обласного центру зайнятості, що виданий пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій та не зазначено суму договору та вартість наданих послуг. Згідно наданого аналогічного договору від 21.02.2020 № 21/02 ціна договору із врахуванням додаткових угод складає 3 559 971,17 грн., а згідно актів прийому-передачі наданих послуг – 3 071 256,97 грн., що свідчить про його неповне виконання. Також згідно п. 1.2 Розділу III тендерної документації вимагалося надання Учасником у складі пропозиції акту огляду місця надання послуг, підписаного уповноваженою особою замовника та уповноваженою особою учасника. Разом з тим Учасником в складі тендерної пропозиції даний акт огляду не надано. Згідно п. 2 «Інші документи, які має подати Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 тендерної документації вимагалося надання Учасником листів-згод, згідно з якими зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особи згідні надавати послуги під відеонаглядом. Учасником в складі тендерної пропозиції даних листів-згод не надано. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - кваліфікаційні критерії процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону Додатку 1 тендерної документації; - п. 2 «Інші документи, які має подати Учасник в складі тендерної пропозиції» Додатку 1 тендерної документації; - п. 1.2 Розділу III тендерної документації. 3) документи, які повинні бути подані учасником ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД» для усунення виявлених невідповідностей: - довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), що має містити: назва організації – Замовника (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування), № Договору, дата укладання Договору; - підписані акти, що підтверджують факт повного виконання договору від 21.02.2020 № 21/02; - додатково не менше двох сканованих копій аналогічних відповідно до предмету закупівлі договорів із усіма додатками до цього договору та підписаними актами, що підтверджують факт його повного виконання; - позитивні листи-відгуки, видані згідно вимог тендерної документації; - листи-згоди, згідно з якими зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації особи згідні надавати послуги під відеонаглядом; - акт огляду місця надання послуг, підписаний уповноваженою особою замовника та уповноваженою особою учасника. Враховуючи зазначене, прошу усунути дані невідповідності в електронній системі закупівель з метою подальшого розгляду тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН «СЕРВІС ЛЕНД».
Шановний Учасник, на підставі положень пункту 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) інформую про наступне. 1) Відповідно до Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надання: - довідки в довільній формі про виконання аналогічних договорів (не менше трьох), що має містити: назва організації – Замовника (орган державної влади, чи орган місцевого самоврядування), № Договору, дата укладання Договору; - скановані копії аналогічних відповідно до предмету закупівлі договорів із усіма додатками до цього договору та підписаними актами, що підтверджують факт його повного виконання; - позитивні листи-відгуки від контрагентів (лише органи державної влади, чи органи місцевого самоврядування) по кожному вказаному у довідці аналогічному договору, видані не пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи контрагента та печаткою, у якому має бути зазначено дату його видачі та вихідний номер, посилання на номер та дату договору; предмет договору; суму договору, вартість наданих послуг, інформацію про своєчасність та якість надання послуг та відсутність претензій або зауважень з боку контрагента. Разом з тим Вами в складі тендерної пропозиції подано листи відгуки, що видані пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій та не завірені печаткою контрагента, як того вимагає тендерна документація. Крім того відсутній лист-відгук до договору від 18.02.2022 № 1005, що зазначений в довідці про виконання аналогічних договорів. Також згідно п. 1.4 Розділу III тендерної документації всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли тільки з розширенням «.pdf.» (Portable Document Format), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Натомість Учасником надано копії, а не оригінали, як того вимагає тендерна документація, договору від 18.02.2022 № 1005, додаткових угод та актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього від 01.06.2022 № kp000000807 та від 01.06.2022 № kp000000835; договору від 17.02.2020 № 2/20 та актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього; актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до договору від 10.02.2022 № 6. Крім того згідно технічних вимог на послуги прибирання прибудинкової території Замовником вимагалося надання Учасником у складі пропозиції гарантійного листи стосовно того, що «Усі витрати, які учасник, як переможець торгів передбачає нести під час надання послуг прибирання прибудинкової території, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть». Разом з тим Вами в складі тендерної пропозиції даний лист не надано. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - кваліфікаційні критерії процедури закупівлі до учасників згідно статті 16 Закону Додатку 1 тендерної документації; - п. 1.4 Розділу III тендерної документації; - технічні вимоги на послуги прибирання прибудинкової території Додатку 2 тендерної документації. 3) документи, які повинні бути подані учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІНГ-ПРО» для усунення виявлених невідповідностей: - позитивні листи-відгуки, видані не пізніше двадцятиденної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи контрагента та печаткою, в тому числі відсутній лист-відгук до договору від 18.02.2022 № 1005; - скановані копії договору від 18.02.2022 № 1005, додаткових угод та актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього від 01.06.2022 № kp000000807 та від 01.06.2022 № kp000000835; договору від 18.02.2020 № 2/20 та актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до нього; актів здачі-приймання робіт (надання послуг) до договору від 10.02.2022 № 6, зміст та вигляд яких згідно п. 1.4 Розділу III повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії; - гарантійний лист стосовно того, що «Усі витрати, які учасник, як переможець торгів передбачає нести під час надання послуг прибирання прибудинкової території, виконуючи усі умови договору враховують в загальній ціні пропозиції. Невраховані у загальній ціні витрати оплачуватися Замовником окремо не будуть». Разом з тим наголошую, що згідно п. 1.4 Розділу III тендерної документації зображення електронних документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера, тощо). Будь-який текст на усіх зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися. Тому прошу привести у відповідність даній вимозі документи Учасника. Враховуючи зазначене, прошу усунути дані невідповідності в електронній системі закупівель з метою подальшого розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КЛІНІНГ-ПРО».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.