Закупівлю оголошено - 29-12-2023, 20:38. Дата останніх змін - 09-02-2024, 18:55

Послуги з комплексного прибирання приміщень (ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання)

Закупівля: UA-2023-12-29-007705-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2023-12-29-002676-c
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-12-2023, 20:38
по 03-01-2024, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-12-2023, 20:38
по 06-01-2024, 09:00
АукціонПеріод аукціонів
Завершився
з 08-01-2024, 13:14
по 08-01-2024, 13:37

Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2024, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2024, 00:00

Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-01-2024, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:900 000,00 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:9 000,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:25 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА
ЄДРПОУ:00041467 Досьє YouControl
Сайт:https://www.sfii.gov.ua
Контактна особа:Світлана Загорулько
Телефон:+380961973261
E-mail:[email protected]
Місцезнаходження:
01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 65-Б
1


+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Послуги з комплексного прибира ...
900 000,00 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 08-01-2024, 13:14
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з комплексного прибирання приміщень (ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання)

1
послуга
Україна Відповідно до документації
з 01-02-2024 по 31-12-2024
90910000-9
Послуги з прибирання


+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-12-2023, 17:44:22
Експортовано:29-12-2023, 17:44:22
Експортовано:29-12-2023, 17:44:22
Тип документа: Проект договору
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-12-2023, 17:44:22
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Рішення підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Юлія Андрушкевич
Остаточна пропозиція:
855 197,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
855 197,64 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
02-02-2024, 14:01
Період подачі оскарження:
по 08-02-2024, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2023-12-29-007705-a-a1
Номер договору:
08
Дата підписання договору:
09-02-2024, 16:00
Строк дії договору:
з 09-02-2024 по 31-12-2024
Опис договору:
Зменшення обсягів закупівлі: зменшення терміну надання Послуг з 01 лютого 2024 року по 31 грудня 2024 року включно на термін надання Послуг з 01 березня 2024 року по 31 грудня 2024 року включно та зменшення загальної вартісті Послуг за Договором.
Ціна договору до змін:
855 197,64 UAH
Ціна договору до змін без ПДВ:
712 664,70 UAH
855 197,64 UAH
Ціна договору
712 664,70 UAH
Ціна договору без ПДВ
777 452,40 UAH
Ціна договору після внесення змін
647 877,00 UAH
Ціна договору після внесення змін без ПДВ
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА АНТОНОВА, будинок 5 А, офіс 303, 03186, Юрій Бондаренко
Остаточна пропозиція:
514 833,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
514 833,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 08-02-2024, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 30-01-24, 21:14:42
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 01-02-24, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 01-02-24, 00:26:08
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду пропозиції Учасника ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимоги п. 1 пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції подав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в якій не вказано конкретне найменування та їх кількості, а також не вказані правові підстави володіння / користування. 2. На виконання вимоги п. 1 пп. 1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, яке зазначене в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. 3. На виконання вимоги п. 2 пп. 2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід, що не містить повної інформації, а саме: не вказано, що саме ці працівники будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі; не вказано ПІБ та загальний стаж роботи працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі; зазначено меншу кількість посад на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід, ніж яка Вимагалася Замовником. 4. На виконання вимоги п. 2 пп. 2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 5. На виконання вимоги п. 2 пп. 2.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав скан-копію (-ї) журналу (-ів) реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці на працівників (згідно норм чинного законодавства України), зазначених Учасником у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. 6. На виконання вимоги п. 2 пп. 2.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав скан-копії наступних документів: 1) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (дійсне на дату подання); 2) посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (дійсне на дату подання); 3) підтвердження проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства щодо захисту населення від інфекційних хвороб, зокрема COVID-19. 7. На виконання вимоги п. 3 пп. 3.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в якій не зазначена інформація про виконаний (виконані) аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договора). 8. На виконання вимоги п. 11. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надав не повний обсяг відомості про Учасника відповідно до встановлених вимог Додатку 4, а саме: не будо зазначено п. 14, 15, 16. 9. На виконання вимоги п. 12. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав цінову пропозицію, яка містить наступні невідповідності: відсутність зазначення загальної вартості тендерної пропозиції з ПДВ чи без ПДВ у другому абзаці; відсутність пропису загальної суми; у розрахунку щомісячної вартості Послуги вказано загальну вартість 514 833,00 грн без ПДВ, що у розрахунку на 11 місяців становитиме 5 663 163,00 грн без ПДВ, що значно перевищуватиме очікувану вартості закупівлі та вказану ціну у електронній остаточній пропозиції Учасника. 10. На виконання вимоги абз. 1 Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист із необхідною інформацією про найменування Засобів для прибирання приміщень, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Таблиця 4 Технічної специфікації, яка підтверджувала б відповідність вимогам технічної специфікації. 11. На виконання вимоги п. 2 пп. 6. Розділу 5 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кожного працівника, який буде безпосередньо задіяні для надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 1 пп. 1.1; 1.2.). Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.1.; 2.2.; 2.4.;2.5.). Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 3 пп. 3.1.1.). Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації (п. 11; 12.). Розділ 4 Додатку 2 до тендерної документації (абз. 1.). Розділ 5 тендерної документації (п. 2 пп.6). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а саме: - офісного та складського приміщення; - не менше 2-х одиниць автотранспорту; - техніки/обладнання для прибирання снігу; - професійне обладнання для прибирання та дезінфекції приміщень: обладнання для сухого та вологого прибирання (пилососи), пароочисник професійний. 2. Документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 3. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 10 осіб, з них: не менше 6 прибиральників, не менше 1 вантажника, не менше 1 інженера з охорони праці та не менше 1 слюсаря-сантехніка), за формою Таблиці 1. 4. Документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 5. Скан-копію (-ї) журналу (-ів) реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці на працівників (згідно норм чинного законодавства України), зазначених Учасником у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. 6. Скан-копії наступних документів: 1) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (дійсне на дату подання); 2) посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (дійсне на дату подання); 3) підтвердження проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства щодо захисту населення від інфекційних хвороб, зокрема COVID-19. 7. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний (виконані) аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договора) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на надання послуг з прибирання. У довідці має бути зазначено інформація про договір, зокрема його номер, дату та предмет. Крім того, до довідки потрібно надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 8. Відомості про Учасника згідно із Додатком 4. 9. Цінову пропозицію (за формою Додатку 6). 10. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про найменування Засобів для прибирання приміщень, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Таблиця 2 Технічної специфікації. 11. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кожного працівника, який буде безпосередньо задіяні для надання послуг. Примітки: Документи/інформація, що вимагаються замовником, але не передбачені законодавством України для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти). У разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника буде відхилена у відповідності до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 02-02-24, 00:26:08
Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА АНТОНОВА, будинок 5 А, офіс 303, 03186, Юрій Бондаренко
Остаточна пропозиція:
514 833,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
514 833,00 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 17-01-2024, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 08-01-24, 13:37:29
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 10-01-24, 00:00:00
Інформація про Учасника
Рішення НЕ підписано
Ім'я:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Статус:
рішення анульовано замовником або органом оскарження
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37, 79026, Юлія Андрушкевич
Остаточна пропозиція:
855 197,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
855 197,64 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 15-01-24, 22:46:16
24

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 1 пп. 1.2.). Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.2.; 2.4.; 2.5.). Розділ 4 Додатку 2 до тендерної документації (абз. 2.). 1. На виконання вимоги Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (п. 1 пп. 1.2.), Учасник у складі тендерної пропозиції подав договір суборенди № 100823/КРО/СО/КЛІНІНГ від 10 серпня 2023 року з тривалістю більше трьох років, але без нотаріального засвідчення. 2. На виконання вимоги Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.2.), Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформації про працівницю Боркус Ольгу Вікторівну, яка вказана у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг. 3. На виконання вимоги Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.4.), Учасник надав скан-копії журналів реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, але в них немає інформація про працівницю Боркус Ольгу Вікторівну, яка вказана Учасником у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. 4. На виконання вимоги Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.5.), Учасник надав на дев’ятьох працівників посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки, які на дату подання не були чинні. 5. На виконання вимоги Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації (абз. 2.), Учасником в складі тендерної пропозиції не була надана довідка в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачатимуть застосування заходів із захисту довкілля. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно протягом 24 годин надати: 1. Документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування складським приміщенням. 2. Документ щодо працівниці, Боркус Ольги Вікторівни, яка зазначена в довідці, який засвідчує можливість використання її праці (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) або довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до надання послуг з актуальною інформацією. 3. Скан-копію (-ї) журналу (-ів) реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці для працівниці Боркус Ольги Вікторівни, вказаної у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, або надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до надання послуг з актуальною інформацією. 4. Посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки, дійсні на дату подання, на працівників, які вказані у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. 5. Довідку в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачатимуть застосування заходів із захисту довкілля. У разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника буде відхилена у відповідності до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 16-01-24, 22:46:16

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
514 833,00 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
514 833,00 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПП "Клінінг-Про"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
855 197,64 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
855 197,64 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучаються
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-12-2023, 20:40:28
Інші
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-12-2023, 17:44:22
Експортовано:29-12-2023, 17:44:22
Експортовано:29-12-2023, 17:44:22
Тип документа: Тендерна документація
ФайлСтанДата та час
Експортовано:29-12-2023, 17:44:22
Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
5. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
6. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
7. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус: Архівована
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
Дата архівування:
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Послуги з комплексного прибирання приміщень (ДК 021:2015 – 90910000-9 – Послуги з прибирання)
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Форма банківської гарантії наведена у розділ 6 додатку 1 до тендерної документації та повинна відповідати вимогам, встановленим Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 25000,00 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення пропозиції, банківські реквізити Замовника визначені в пунктах 2 та 3 розділу ІІI тендерної документації.
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2023, 17:44:19
ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ