Період оскарження умов закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-01-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 06-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 900 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 25 000,00 UAH |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА ІННОВАЦІЙНА ФІНАНСОВО-КРЕДИТНА УСТАНОВА |
| ЄДРПОУ: | 00041467 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.sfii.gov.ua |
| Контактна особа: | Світлана Загорулько |
| Телефон: | +380961973261 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 65-Б |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Під час розгляду пропозиції Учасника ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" (далі - Учасник) було виявлено наступні невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На виконання вимоги п. 1 пп. 1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції подав довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, в якій не вказано конкретне найменування та їх кількості, а також не вказані правові підстави володіння / користування. 2. На виконання вимоги п. 1 пп. 1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, яке зазначене в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. 3. На виконання вимоги п. 2 пп. 2.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід, що не містить повної інформації, а саме: не вказано, що саме ці працівники будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі; не вказано ПІБ та загальний стаж роботи працівників, що будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі; зазначено меншу кількість посад на працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід, ніж яка Вимагалася Замовником. 4. На виконання вимоги п. 2 пп. 2.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 5. На виконання вимоги п. 2 пп. 2.4. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав скан-копію (-ї) журналу (-ів) реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці на працівників (згідно норм чинного законодавства України), зазначених Учасником у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. 6. На виконання вимоги п. 2 пп. 2.5. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав скан-копії наступних документів: 1) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (дійсне на дату подання); 2) посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (дійсне на дату подання); 3) підтвердження проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства щодо захисту населення від інфекційних хвороб, зокрема COVID-19. 7. На виконання вимоги п. 3 пп. 3.1.1. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав довідку в якій не зазначена інформація про виконаний (виконані) аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договора). 8. На виконання вимоги п. 11. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надав не повний обсяг відомості про Учасника відповідно до встановлених вимог Додатку 4, а саме: не будо зазначено п. 14, 15, 16. 9. На виконання вимоги п. 12. Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надав цінову пропозицію, яка містить наступні невідповідності: відсутність зазначення загальної вартості тендерної пропозиції з ПДВ чи без ПДВ у другому абзаці; відсутність пропису загальної суми; у розрахунку щомісячної вартості Послуги вказано загальну вартість 514 833,00 грн без ПДВ, що у розрахунку на 11 місяців становитиме 5 663 163,00 грн без ПДВ, що значно перевищуватиме очікувану вартості закупівлі та вказану ціну у електронній остаточній пропозиції Учасника. 10. На виконання вимоги абз. 1 Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист із необхідною інформацією про найменування Засобів для прибирання приміщень, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Таблиця 4 Технічної специфікації, яка підтверджувала б відповідність вимогам технічної специфікації. 11. На виконання вимоги п. 2 пп. 6. Розділу 5 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кожного працівника, який буде безпосередньо задіяні для надання послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 1 пп. 1.1; 1.2.). Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.1.; 2.2.; 2.4.;2.5.). Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 3 пп. 3.1.1.). Розділ 4 Додатку 1 до тендерної документації (п. 11; 12.). Розділ 4 Додатку 2 до тендерної документації (абз. 1.). Розділ 5 тендерної документації (п. 2 пп.6). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а саме: - офісного та складського приміщення; - не менше 2-х одиниць автотранспорту; - техніки/обладнання для прибирання снігу; - професійне обладнання для прибирання та дезінфекції приміщень: обладнання для сухого та вологого прибирання (пилососи), пароочисник професійний. 2. Документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 3. Довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі (не менше 10 осіб, з них: не менше 6 прибиральників, не менше 1 вантажника, не менше 1 інженера з охорони праці та не менше 1 слюсаря-сантехніка), за формою Таблиці 1. 4. Документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). 5. Скан-копію (-ї) журналу (-ів) реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці на працівників (згідно норм чинного законодавства України), зазначених Учасником у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. 6. Скан-копії наступних документів: 1) посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (дійсне на дату подання); 2) посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (дійсне на дату подання); 3) підтвердження проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства щодо захисту населення від інфекційних хвороб, зокрема COVID-19. 7. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний (виконані) аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договора) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на надання послуг з прибирання. У довідці має бути зазначено інформація про договір, зокрема його номер, дату та предмет. Крім того, до довідки потрібно надати не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі, копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а також лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 8. Відомості про Учасника згідно із Додатком 4. 9. Цінову пропозицію (за формою Додатку 6). 10. Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, який має бути завірений печаткою Учасника (в разі її використання), з інформацією про найменування Засобів для прибирання приміщень, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг відповідно до Таблиця 2 Технічної специфікації. 11. Лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кожного працівника, який буде безпосередньо задіяні для надання послуг. Примітки: Документи/інформація, що вимагаються замовником, але не передбачені законодавством України для учасників, не подаються ними у складі тендерної пропозиції (у разі відсутності документів учасник повинен надати лист-пояснення з зазначенням підстави неподання документа з посиланням на нормативно-правові акти). У разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника буде відхилена у відповідності до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 1 пп. 1.2.). Розділ І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.2.; 2.4.; 2.5.). Розділ 4 Додатку 2 до тендерної документації (абз. 2.). 1. На виконання вимоги Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (п. 1 пп. 1.2.), Учасник у складі тендерної пропозиції подав договір суборенди № 100823/КРО/СО/КЛІНІНГ від 10 серпня 2023 року з тривалістю більше трьох років, але без нотаріального засвідчення. 2. На виконання вимоги Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.2.), Учасник у складі тендерної пропозиції не надав інформації про працівницю Боркус Ольгу Вікторівну, яка вказана у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до надання послуг. 3. На виконання вимоги Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.4.), Учасник надав скан-копії журналів реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці, але в них немає інформація про працівницю Боркус Ольгу Вікторівну, яка вказана Учасником у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. 4. На виконання вимоги Розділу І Додатку 1 до тендерної документації (п. 2 пп. 2.5.), Учасник надав на дев’ятьох працівників посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки, які на дату подання не були чинні. 5. На виконання вимоги Розділу 4 Додатку 2 до тендерної документації (абз. 2.), Учасником в складі тендерної пропозиції не була надана довідка в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачатимуть застосування заходів із захисту довкілля. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно протягом 24 годин надати: 1. Документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування складським приміщенням. 2. Документ щодо працівниці, Боркус Ольги Вікторівни, яка зазначена в довідці, який засвідчує можливість використання її праці (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ) або довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до надання послуг з актуальною інформацією. 3. Скан-копію (-ї) журналу (-ів) реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці для працівниці Боркус Ольги Вікторівни, вказаної у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг, або надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання й досвід та будуть залучені до надання послуг з актуальною інформацією. 4. Посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки, дійсні на дату подання, на працівників, які вказані у довідці про наявність працівників, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг. 5. Довідку в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмету закупівлі передбачатимуть застосування заходів із захисту довкілля. У разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, пропозиція Учасника буде відхилена у відповідності до абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.