Період оскарження умов закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 258 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Центр протидії дезінформації |
| ЄДРПОУ: | 44176573 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Старостенко Станіслав Анатолійович |
| Телефон: | +380938775565 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01220, Україна, м. Київ,Печерський район, вул. Банкова, 11 |
1 |
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону – Замовником у Додатку 2 «ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» Тендерної документації вказано про те що, учасник повинен надати : «1.3. Довідка, складена у довільній формі, про наявність не менше 5 (п’яти) працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатися до надання послуг Замовнику та які мають необхідні знання та досвід, скріплена печаткою, із зазначенням посади і дати підпису. З метою підтвердження зазначеної інформації Учасник обов’язково надає: • повідомлення з електронного кабінету платника податків про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту з квитанцією, які підтверджують факт працевлаштування; • копії наказів (розпоряджень) про прийняття на роботу працівників; • медичних книжок з результатами оглядів на осіб, які будуть задіяні у процесі прибирання. Учасником надається згода на обробку персональних даних на усіх осіб, персональні дані яких наведено у пропозиції Учасника». Учасником ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" лише надана довідка в довільній формі, без документального підтвердження кваліфікації працівників ,офіційного працевлаштування на підприємстві та не надано згоду на обробку персональних даних залучених осіб. «1.4. Довідка про наявність відповідальної особи за охорону праці на підприємстві. В додаток до довідки надати посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії, що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці.» Учасником ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД" лише надана довідка в довільній формі, без документального підтвердження (не надано посвідчення та витяг з протоколу засідання комісії що свідчить про отримання особою знань і навичок та проходження навчання та перевірки знань з питань загального курсу з охорони праці. «1.5. Довідка, складена у довільній формі, про виконання аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів), із зазначенням: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору (на підтвердження надати копію аналогічного договору, відповідно до предмета закупівлі, із усіма без винятку додатками до цього договору, актами та/або накладними, рахунками, тощо), а також документи які підтверджують факт оплати. Аналогічним вважається Договір на послуги із прибирання приміщень. Учасник також повинен надати відгук/рекомендаційний лист від замовника, якому надавались аналогічні послуги, що підтверджує факт виконання договору та належну якість послуг. 1.6. Довідка, складена у довільній формі, про виконання договору або додаткової угоди предметом яких є капітальне прибирання приміщень площею не менше 1000 м2 після ремонту із зазначенням: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору(додаткової угоди) (на підтвердження надати копію договору (додаткової угоди), відповідно до предмета закупівлі, із усіма без винятку додатками до цього договору (додаткової угоди), актами та/або накладними, рахунками, тощо), а також документи які підтверджують факт оплати. Учасник також повинен надати відгук/рекомендаційний лист від замовника, якому надавались послуги, що підтверджує факт виконання договору (додаткової угоди) та належну якість послуг. 1.7. Учасник також подає оригінал договору добровільного страхування відповідальності Учасника перед третіми особами при здійсненні діяльності, передбаченої договором з надання послуг і виконання робіт стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди, заподіяної при надання послуг з прибирання. (Страхова сума за договором повинна становити не менше суми закупівлі). До договору подати оригінал платіжного доручення на оплату страхових внесків. 1.10. Для ефективного надання послуг з прибирання службових приміщень Учасник повинен мати у користуванні службовий транспортний засіб для перевезення працівників та транспортування обладнання. Для підтвердження наявності у власності транспортного засобу слід надати скан-копію оригіналу або завірену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. У разі використання транспортного засобу на правах оренди надати скан-копію оригіналу або завірену належним чином копію договору оренди, а також скан-копію оригіналу або завірену належним чином копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, який передається в оренду. Учаснику, який орендує транспортний засіб також подати гарантійний лист від власника транспортного засобу про те, що транспортний засіб буде наданий учаснику на період виконання договору. 1.11. Також Учасник подає документ, що підтверджує право власності на нежитлову будівлю або його частину (приміщення) або скан-копію договору, що підтверджує право користування нежитловою будівлею або його частиною (приміщенням) для зберігання миючих засобів, побутової хімії та обладнання для здійснення прибирання приміщень замовника (територій). 1.12. Для ефективного надання послуг з прибирання приміщень Учасник повинен мати у користуванні (наявність власної, чи такої, що використовується на правах оренди, лізингу, найму тощо) наступну техніку: • Пилосос потужністю не менше ніж 1300 Вт; • Пилосос з парогенератором і функцією хімчистки; • Підлого мийна машина продуктивністю не менше 2500 м2/год; • Службовий транспортний засіб для перевезення працівників і транспортування обладнання Для підтвердження наявності зазначеної в довідці техніки необхідно надати копії документів, які підтверджують право власності на неї: • Копії видаткових накладних на отримання товарно-матеріальних цінностей; • Платіжні інструкції про оплату товару; • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. У разі використання орендованої техніки, механізмів та обладнання, транспортного засобу надати: • Копії договору (-ів) оренди з зазначенням переліку транспортного засобу, орендованої техніки, обладнання; • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; • Гарантійний лист від власника техніки про те, що вона буде надана учаснику на період виконання договору.» Вищезазначені документи для підтвердження кваліфікаційним критеріям, що вимагались Замовником, взагалі відсутні у складі тендерної пропозиції ПІДПРИЄМСТВА ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", що суттєво впливає на зміст тендерної пропозиції та якісне надання послуг Замовнику і є підставою для відхилення пропозиції Учасника ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД". Прошу усунути не відповідності до 06.01.2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.